شناسهٔ خبر: 54296274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یوسفی: در صورت عدم پیشرفت پروژه‌ها، هیچ پولی به پیمانکاران پرداخت نمی‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: تلاش شبانه ‌روزی در حال انجام است که بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به بهره‌برداری برسانیم؛ در صورت عدم پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها هیچ پولی به پیمانکاران پرداخت نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا عاصم یوسفی در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور اظهار داشت: تلاش زیادی صورت گرفت که ظرف چهار ماه یکسری پروژه در سطح کشور که از سالیان گذشته مسکوت مانده بود، مورد افتتاح قرار بگیرد.

وی با اشاره به درخواست برخی از مدیران کل استانی مبنی بر بازسازی ورزشگاه‌ها گفت: متاسفانه در برخی از استان‌ها توجه کافی به نگهداری اماکن ورزشی نمی‌شود و شاهد هستیم که با سهل‌انگاری، برخی ورزشگاه‌ها دچار تخریب شده‌اند. مدیران کل استانی باید توجه داشته باشند که همه ما جزو یک خانواده هستیم و باید برای نگهداری این اماکن تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: تلاش شبانه ‌روزی در حال انجام است که بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به بهره‌برداری برسانیم و باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که پشتیبان هم باشیم. نگهداری از بیت‌المال وظیفه همه ما مسئولین است و برای توسعه ورزش کشور نیاز است امکانات لازم را داشته باشیم. مدیریت این موضوع با مدیران کل استانی است و ما نیز در شرکت توسعه حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به ارائه مشکلات عمرانی توسط مدیران کل استانی گفت: همه موارد مطرح شده را قبول داریم و در هشت ماه گذشته پروژه‌های بالای ۷۰ درصد را ریل‌گذاری کردیم و درحال تلاش هستیم، تکمیل شوند. در برخی از پروژه‌های استانی پیمانکاران آنطور که باید کار نمی‌کنند و به تعهدات خود پایبند نیستند به همین علت پروژه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

عاصم یوسفی اظهار داشت: پیمانکارانی که طرف قرارداد با ما هستند اگر در پروژه پیشرفت فیزیکی نداشته باشند هیچ‌گونه پولی به آنها پرداخت نخواهد شد.

نظر شما