شناسهٔ خبر: 54296022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی ستاد بحران در حادثه متروپل خبر داد

افزایش شمار جانباختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان/ اعلام عزای عمومی در کشور

سخنگوی ستاد مدیریت بحران حادثه متروپل آبادان از افزایش شمار جانباختگان این حادثه خبر داد و گفت: با کشف یک شهروند دیگر شمار جانبخاتگان این سانحه به ۲۹ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

«احسان عباسپور» شامگاه (شنبه ۷ خرداد) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با توجه به تسریع در عملیات آواربرداری ساختمان متروپل آبادان، یکی دیگر از جانباختگان این حادثه دلخراش به همت امدادگران حاضر در صحنه زیر آوار بیرون کشیده شد.

 

سخنگوی ستاد مدیریت بحران حادثه متروپل آبادان با بیان اینکه جسد کشف شده برای شناسایی و احراز هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحویل شده است افزود: با کشف این شهروند شمار جانباختگان این حادثه به ۲۹ نفر رسید.

 

وی تصریح کرد: عملیات آواربرداری با توجه به موقیعت مکانی حادثه و پایدار نبودن سازه آن، با حساسیت خاصی با نظر کارشناسان و مهندسان در حال انجام است.

 

با توجه به دریافت گزارش وزیر کشور از حادثه تلخ و اندوه بار فروریختن ساختمان متروپل آبادان، هیئت دولت ضمن تسلیت مجدد، به خانواده‌های داغ‌دیده، به احترام جان باختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم و مردم استان خوزستان، به ویژه شهر آبادان، فردا (یکشنبه ۸ خرداد) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

 

 

پایان پیام/660

نظر شما