شناسهٔ خبر: 54291703 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

جزئیات درگیری نیروهای انتظامی با یک فرد شرور

فرمانده انتظامی پایتخت جزئیات درگیری نیروهای انتظامی با یک فرد شرور را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار داشت: روز گذشته جنایتی در مناطق غربی تهران در شهریار و روستای بالابان اتفاق افتاد و فردی که امروز مطلع شدیم قاتل است. وی در  جنایتی نادر اقدام به شکلیک به نگهبانان دشت ها و مناطق آن منطقه کرد، در نتیجه ۴ نفر از افراد کشته شدند و ۲ نفر مجروح شدند. 

وی گفت: با اقدامات ویژه و تشکیل تیم های تعقیب و گریز برای دستگیری قاتل اقدامات لازم صورت گرفته، تا اینکه قاتل از محل فرار می کند و در شهرستان‌های اطراف مخفی می‌شود و امروز در محلی که همکاران ما در خیابان طالقاتی با پلیس درگیر شد و در این درگیری، شروع با شلیک با سمت نیروهای پلیس کرد و ۲ نفر از ماموران به شدت جروح  و ۲ نفر دیگر به صورت سطحی مجروح شدند.

سردار رحیمی گفت: در اقدامی متقابل، با رشاد ۲ تن از همکاران، فرد مسلح دستگیر شد سلاح او کشف و در بررسی ها، متوجه شدیم که قاتل متواری و تحت تعقیب است که جنایت دیروز را انجام داده و تمرکز داشته است که برنامه های دیگری انجام دهد. این فرد برنامه داشته دنبال اقدامات دیگری بوده است.

سردار رحیمی گفت: متهم ۲۴ ساله است و تیرهایی که امروز در این حادثه شلیک شده با تیرهای روز گذشته مطابقت دارد. 

وی افزود: باید توجه بیشتری به برخورد با استفاده کنندگان از سلاح صورت بگیرد و این ضرورت دارد. 

سردار رحیمی درباره انگیزه قاتل از تیراندازی های اخیر، گفت: انگیزه اش از درگیری با نگهبانان به دلیل اختلاف مالی بوده و موضوع امنیتی مطرح نیست و صرفاً اختلافات مالی بوده است. مأموران ما تلاش کردند که این فرد را زنده دستگیر کنند و تلاش کنند که به کسی آسیب نرسد. امروز هیچ تجمعی در محل حادثه نبوده است‌.

در ادامه، محمد شهریاری  رئیس دادسرای جنایی نیز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: متهم امروز طی اعتراف اعلام کرد که روز گذشته در شهریار به چندین نگهبان تیراندازی کرده و ۴ تن از آن‌ها را به قتل رسانده و ۲ تن دیگر را مجروح کرده است. 

وی افزود: پس از حادثه امروز ، ما در محل حاضر شدیم و این متهم در خیابان طالقانی تهران نیز مشاهده و ۴ پلیس را مجروح کرده است، البته انگیزه متهم نیز اختلافات شخصی و مالی عنوان شده است. 

وی تاکید کرد: اصلا موضوع امنیتی و سیاسی مطرح نیست و پزشک قانونی برای تایید صلاحیت روانی متهم اقدامات لازم را انجام می دهد. 

این مقام مسئول، ابراز کرد: متهم ادعا می کند که سلاح را یکی از شهرستان‌ها خریداری کرده است، اما جزییات بیشتر در آینده اعلام می شود./فارس

برچسب‌ها:

نظر شما