شناسهٔ خبر: 54280581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

یوسفی: موی‌تای‌کاران یکی از سکوهای جهانی را تصاحب خواهند کرد

مربی تیم ملی موی تای گفت: با توجه به اعزام تیمی شایسته به مسابقات قهرمانی جهان، تیم کشورمان یکی از سکوهای برتر را تصاحب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی یوسفی، ضمن بیان این مطلب که تیمی شایسته به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شود گفت: برای اعزام تیمی آماده و شایسته به رقابت های جهانی ابوظبی، انتخابی ها به بهترین شکل و با رعایت عدالت برگزار شد و در نهایت، آماده ترین ها راهی مسابقات جهانی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به این که موی تای کاران اعزامی چه در بخش آقایان و چه در قسمت بانوان از بهترین های ایران هستند، این انتظار می رود که به لطف خدا، یکی از سکوهای جهانی به تیم کشورمان تعلق بگیرد.

نایب رئیس هیات موی تای استان تهران خاطرنشان کرد: موی تای ایران جزو پرافتخارترین رشته های رزمی و حتی کل ورزش کشور است که این جایگاه رفیع در سایه مدیریت صحیح و دلسوزانه "جواد نصیری" رئیس فدراسیون موی تای ایران و حمایت های بی دریغ حاج "ایمان غیاثوند" مدیر تیم های ملی به دست آمده است.

دبیر کمیته قهرمانان فدراسیون موی تای با اشاره به وضعیت موی تای ایران در دنیا اظهار داشت: ما در دنیا، هم در ابعاد فنی و کسب عناوین و هم در مسئولیت های مختلف، صاحب جایگاه هستیم، اما متاسفانه برخی در داخل ایران این موفقیت ها را برنمی تابند.

یوسفی گفت: در شرایطی که موی تای در آستانه حضور در المپیک قرار دارد و فدراسیون ایران نیز مورد تایید I.o.c و تمامی سازمان های بین المللی است، برخی در داخل کشور، برای خود تشکیلاتی تحت عنوان انجمن موی تای راه می اندازند که این مساله به طور حتم، تبعاتی برای موی تای و حتی ورزش ایران درپی خواهد داشت.

سرمربی تیم موی تای جوانان ایران در پایان یادآور شد: موازی کاری آقایان و یا بهتر بگوییم نقض قوانین بین المللی، به هیچ وجه به نفع ورزش کشور نیست. این اقدام شبیه این است که مثلا علاوه بر فدراسیون فوتبال، انجمن یا سازمان دیگری برای فوتبال شکل بگیرد که این اتفاق، مورد تایید فیفا نخواهد بود.

انتهای پیام//

نظر شما