شناسهٔ خبر: 54278476 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از موسسه باغچه

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن بازدید از کلاس های آموزشی موسسه باغچه به مشکلات آموزشی این موسسه پرداخت و راهکارهایی جهت هرچه مطلوب برگزار کردن کارگاه های آموزشی به این موسسه ارائه‌ داد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کلاه کج ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر و تسلیت به خانواده های داغدار حادثه متروپل آبادان گفت: استان خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه های مختلفی دارد و رکن اساسی تعاملات هنرمندان و نویسندگان ارتباط با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با یکدیگر است.

حجت الاسلام والمسلمین کلاه کج افزود: این اداره به عنوان خانه اهالی فرهنگ و هنر درصدد است تا با ایجاد ساز و کار مناسب و بهره وری از ظرفیت های موجود برای همدلی و تعامل بین هنرمندان و نویسندگان گام های موثری بردارد.

وی ضمن خوش آمدگویی به نویسندگان ادبیات داستانی مرکز حضور آنان در این جلسه را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: این اداره کل آمادگی خود را برای ارتباط نویسندگان کشوری از طریق برگزاری دوره های آموزش داستان نویسی برای علاقه‌مندان این حوزه اعلام می‌دارد و امید می‌رود به زودی از طریق خانه کتاب و ادبیات ایران جهت ساماندهی انجمن های داستان و برگزاری دوره های متنوع داستان نویسی شاهد حرکت های جدیدی در استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به ارائه کمک‌های بلاعوض از طریق جدول 17 بیان کرد: تاکنون مبلغ 30 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای اجرای طرح‌های خلاق و کارآفرین در استان به متقاضیان طرح‌های فوق الذکر اختصاص یافته است. و هرچه هنرمندان با این اداره کل ارتباط بیشتر داشته باشند بهتر می‌توانند از ظرفیت این اداره بهره مند شوند.

یادآوری می‌شود: در این نشست آرش آذرپناه نویسنده خوزستانی،معاون فرهنگی و رسانه اداره کل، حامد صلاحی مشاور معاونت فرهنگی وزارت در خانه کتاب و ادبیات ایران،قاسمعلی فراست،مجید قیصری ،محمدمهدی رسولی،پرویز شیشه گران و میرشمس الدین فلاح هاشمی از داستان نویسان حوزه ادبیات داستانی حضور داشتند.

نظر شما