شناسهٔ خبر: 54277546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

توجه‌ فضای ورزش لرستان به مجموعه خیبر است

آزیتا یوسفیان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امروز توجه‌ فضای ورزش استان به مجموعه خیبر است.

صاحب‌خبر -

دکتر بهرام ستاری دستنایی در حاشیه بازدید از مجموعه تختی خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در گذشته بازدیدهای مکرری از مجموعه تختی خرم‌آباد داشتیم و امروز با توجه به اینکه مسابقه تیم خیبر خرم‌آباد با قشقایی شیراز به میزبانی خرم‌آباد بود تصمیم داشتیم با عوامل تیم، مدیرعامل و سرمایه‌گذار این تیم لرستانی نیز دیداری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فوتبال از دیرباز در لرستان نیز جایگاه خود را داشته است و نمونه بارز آن گهر دورود و خیبر خرم‌آباد است، ادامه داد: اگرچه فوتبال از کوچه پس کوچه‌های شهر و روستا شروع شده و چنانچه زیرساخت‌های لازم را فراهم سازیم قطعا شاهد نتیجه‌های بهتری خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: هم‌اکنون به همت دکتر عبدی، مجموعه، عوامل، کادر فنی تیم، مجموعه هواداران، ورزش‌دوستان و اداره کل ورزش وجوانان یک رویکرد جدیدی را در عرصه ورزش به ویژه فوتبال شاهدیم.

ستاری دستنایی عنوان کرد: فوتبال در لرستان از یک بحث سرگرمی به فوتبالی حرفه‌ای و صنعتی رسیده است و الان آن را به عنوان یک سرگرمی در کوچه و پس کوچه و زمین خاکی نمی‌توانیم ببینیم بلکه باید زیرساخت مناسب را برای یک فوتبال حرفه‌ای و صنعتی مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه فوتبال سیاسی شده است، تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود لرستان علاوه بر بازی در لیگ یک، برای اینکه بتواند در سطح برتر حضور داشته باشد نیازمند توجه مسئولین استان در رده‌های کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: مجموعه مدیران استانی اگر این رویکرد را  از طریق مدیران کشوری دنبال کنند قطعا نتیجه‌بخش است.

ستاری دستنایی عنوان کرد: امروز توجه‌ فضای ورزش استان به مجموعه خیبر است و برای اینکه خیبرهای متعددی را گسترش دهیم ضرورت دارد فضاهای عاطل و باطلی که در اختیار دستگاه‌های ذیربط است را ساماندهی و در اختیار سرمایه‌گذارانی که سرمایه‌گذاری کردند قرار دهیم تا علاوه بر یک تیم، تیم‌های نوجوانان و جوانان را هم به بستر کار بیاوریم و تا کادر آماده و کار را ادامه دهد.

وی افزود: خوشبینانه فکر می‌کنیم مسئولین استانی قطعا نگرش‌شان به این است و آینده خوب و روشنی را برای ورزش لرستان به ویژه فوتبال شاهد خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: آینده هر ورزشی به ویژه فوتبال ما به دو عامل بستگی دارد که عامل اول کادر باانگیزه است که هم در بحث ورزش جوانان و باشگاه خیبر شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: عامل دوم نگرش مسئولین استانی است که در برخی جاها نگرش وجود دارد و در برخی جاها این نگرش وجود ندارد و این هم‌افزایی در مسئولین استانی که هدایت عامل مهم که ساخت  و به روز کردن زیرساخت‌هاست تا بتوانیم آینده خوبی را برای ورزش استان رقم بزنیم.

ستاری دستنایی یکی از ادله پسرفت استان را بروکراسی حاکم بر سیستم اداری استان برشمرد و با بیان اینکه این بروکراسی اداری در موضوع اشتغال و سرمایه‌گذاری همین وضعیت را دارد، عنوان کرد: باید از این بروکراسی اداری که در سیستم اداری ناخودآگاه شکل گرفته خارج شویم؛ برون رفت از بروکراسی اداری نیازمند همت همه جانبه و یک مدیر جهادی می‌طلبد که توصیه به مدیران این است اگر نمی‌تواند با رویکرد برون رفت از بروکراسی اداری و مدیریت جهادی کار کنند بهتر است جای خود به مدیران با انگیزه جهادی دهند تا بتوانیم آینده ورزش استانمان را متناسب با جاهای دیگر بهتر ببینیم.

انتهای پیام

نظر شما