شناسهٔ خبر: 54276779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باید از نام باشگاه دفاع کنیم؛

مارسلو: بنزما رهبر رئال مادرید است

مارسلو، ستاره برزیلی رئال مادرید تاکید کرد این تیم شایسته رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از احتمال جدایی مارسلو از رئال مادرید بعد از 16 ساله بوده و فینال لیگ قهرمانان ممکن است آخرین مسابقه این ستاره برزیلی در این باشگاه باشد. او در نشست خبری پیش از بازی برابر لیورپول حضور پیدا کرده و به تمجید از کیفیت کریم بنزما، ستاره این فصل رئال مادرید در لیگ قهرمانان پرداخت.

مارسلو گفت: "ما مدت زیادی است که در این لیگ قهرمانان بازی کرده ایم و می دانیم که فرصت رسیدن به فینال چقدر مهم است. فصل فوق العاده ای سپری کردیم و حالا شایسته حضور در اینجا هستیم. از حضور در اینجا هیجان زده بوده و برای کسب پیروزی به پاریس سفر کرده ایم.

استرس برای مسابقه فینال؟ نه، من آماده و سرحال هستم. از همان روزی که به فینال رسیدیم احساس خوبی داشتیم. ما می دانیم که بازی کردن در فینال و دفاع از این باشگاه چگونه انجام می شود. نگرانی های عرف وجود دارد، اما من در روزهای اخیر احساس خوبی داشته ام.

جدایی از رئال مادرید؟ همه از علاقه و عشق من به باشگاه زندگی ام باخبر هستند. من در سال های اخیر با تمام توان برای رئال مادرید بازی کرده ام و در ادامه نیز این اتفاق رخ داد. بعد از فینال خواهیم دید که چه سرنوشتی برای فصل بعد در انتظار من خواهد بود. خیلی خوشحال و هیجان زده هستم که می توانم یک لیگ قهرمانان اروپای دیگر را نیز فتح کنم. رئال مادرید باشگاه زندگی من است و آنها همه چیز را به من دادند. چه بمانم و چه جدا شوم، من داستان خود را اینجا نوشته ام. 

اهمیت کریم بنزما در ترکیب رئال مادرید؟ همه ما از قدرت رهبری و کیفیت این بازیکن مطلعیم و این روند فقط  دراین فصل رخ نداده است. او با شخصیت و حضور مقتدرانه اش در ترکیب خیلی به تیم کمک می کند و حتی نیازی به صحبت در مورد بنزما نیست. او سطح بالایی از فوتبال را در زمین ارائه می دهد."

نظر شما