شناسهٔ خبر: 54276751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار ویژه آبادان:

شمار کشته‌شدگان حادثه ساختمان متروپل آبادان به ۲۶ نفر رسید

عباسپور گفت: تاکنون پیکر ۲۶ نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده‌اند توسط تیم‌های جست و جو پیدا شده و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «احسان عباسپور» شامگاه (جمعه ۶ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات امدادرسانی در حادثه متروپل از ساعات اولیه این حادثه بدون وقفه آغاز شد و چندین تیم امدادرسانی این عملیات را از شهرهای مختلف بر عهده دارند.

 

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه به دلیل ناپایدار بودن سازه احتمال ریزش باقی مانده سازه متروپل وجود دارد افزود: پس از جست‌وجو و آواربرداری پیکرهای ۲ جانباخته دیگر از زیر آوار خارج شد.

 

وی اضافه کرد: تاکنون پیکر ۲۶ نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده‌اند توسط تیم‌های جست‌وجو پیدا شده و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافت.

 

عباسپور تعداد مصدومان این حادثه را ۳۷ نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۳۴ نفر از این مصدومان پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه نفر تحت مداوا هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: عملیات آواربرداری تا بیرون آوردن آخرین جانباخته ادامه خواهد داشت و نیروهای امدادی همچنان مشغول آوار برداری هستند.

 

پایان پیام/72

نظر شما