شناسهٔ خبر: 54272602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه بادرود:

رژیم صهیونیستی، تاوان سنگینی به خاطر ترور شهید خدایی متحمل خواهد شد

حوزه / امام جمعه بادرود گفت: رژیم صهیونیستی، تاوان سنگینی به خاطر شهادت شهید خدایی از نظر مادی و معنوی متحمل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با گرامیداشت ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: در ماه ذیقعده خداوند به امام رضا(ع) خواهری عطا کرد که همچون حضرت زینب(س) برای امام حسین(ع) نقش‌آفرینی کرد.

امام جمعه بادرود، به جایگاه بالای حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: آن حضرت از چنان جایگاهی برخوردار است که اهل بیت(ع) پیش از ولادت، از تولد و محل دفن ایشان و زیارت ایشان سخن گفته‌اند.

وی، ولایت پذیری، عبادت، تهجد و شب زنده‌داری را از مهمترین ویژگی‌های حضرت معصومه(س) دانست و عنوان کرد: امام صادق(ع) فرمود: مقام شفاعت حضرت معصومه(س) در قیامت برای شیعیان از دیگر ویژگی‌های آن حضرت می‌باشد.

امام جمعه بادرود، به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند همانطور که مجلس شورای اسلامی از ارکان اصلی مدیریت کشور است، نمایندگان مجلس هم باید متوجه سختی و پیچیدگی مدیریت کشور باشند.

وی به شاخص‌های نماینده انقلابی از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: ساده زیستی، عدم اسیر شدن در تجملات و اعیان نشینی، عدم تفاوت زندگی نمایندگان با قبل از دوره نمایندگی و مسئولیت پذیری از مهمترین شاخص‌های یک نماینده انقلابی است.

امام جمعه بادرود، مردمی بودن و انقلابی‌گری را از شاخص‌های نماینده انقلابی دانست و تاکید کرد: نماینده انقلابی لازم است علاوه بر نشست و برخاست با مردم، گوش شنوا برای شنیدن حرف مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه نماینده انقلابی ضمن اجتناب از تبعیض و فساد، در برابر فساد دیگران نیز باید با جدیت برخورد کند، گفت: همکاری صمیمانه با سایر قوا و دستگاه‌های دیگر و پایبندی کامل به قانون اساسی از دیگر شاخص‌های یک نماینده انقلابی است.

امام جمعه بادرود، با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به نمایندگان مبنی بر پرهیز از دخالت در انتصابات، خاطر نشان کرد: نماینده انقلابی نباید در عزل و نصب مدیران دخالت داشته باشد، این فرمایش رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه بادرود، در ادامه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ پاسدار صیاد خدایی، اظهار داشت: بسیاری از دشمنان و دوستداران غرب می‌گفتند که مدافعان حرم برای دریافت حقوق بالا به جبهه سوریه رفتند در حالی که این شهید عزیز در زمان شهادت با یک ماشین معمولی و دارای یک زندگی ساده بود.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه دین اسلام نیاز به خون دارد و تا هر زمان که دین اسلام باشد باید فداکاری و از خودگذشتگی و از جان گذشتگی نیز باشد، افزود: اقدام سخیف تروریستی در به شهادت رساندن شهید خدایی، نشانه درماندگی رژیم صهیونیستی است.

وی شهادت سردار سلیمانی را نشانه ضعف استکبار جهانی دانست و خاطر نشان کرد: استکبار جهانی از آنجایی که توان مقابله با شهید سلیمانی را در میدان مبارزه نداشت، شبانه و به صورت دزدانه و بزدلانه ایشان را به شهادت رساندند و شهید صیاد خدایی را نیز در همین راستا در مقابل منزل به شهادت رساندند.

امام جمعه بادرود، ادامه داد: رژیم صهیونیستی، تاوان سنگینی به خاطر شهادت شهید خدایی از نظر مادی و معنوی متحمل خواهد شد.

نظر شما