شناسهٔ خبر: 54266898 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وحشت از انتقام / رژیم صهیونیستی درباره سفر به امارات و بحرین هشدار داد

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از اسرائیلی‌ها خواستند تا از سفرهای غیر ضروری به امارات متحده عربی و بحرین خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از الجزیره، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، نگرانی امنیتی وجود دارد از اینکه اسرائیلی‌های خارج از کشور پس از ترور اخیر در ایران در معرض انتقام قرار گیرند.

پیش تر روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» گزارش داده بود، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به درز اطلاعات به آمریکا درباره ترور شهید حسن صیاد خدایی در تهران غافلگیر شده و از این اقدام واشنگتن بسیار خشمگین هستند.

این غافلگیری همزمان با آن صورت می‌گیرد که پیش‌تر رژیم صهیونیستی بیم آن داشت که با پاسخ ایران به اهداف خود روبرو شود.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به ترور شهید حسن صیاد خدایی اعتراف کرده است.

این رسانه روز چهارشنبه به وقت محلی در گزارشی اعلام کرد به گفته یک مقام اطلاعاتی که از ارتباطات میان آمریکا و اسرائیل مطلع شده است، اسرائیل به مقامات آمریکایی اطلاع داده که  این ترور را انجام داده است.

این رسانه آمریکایی نوشت: سخنگوی نخست وزیری اسرائیل از اظهار نظر در مورد این قتل خودداری کرده اما به گفته یک مقام اطلاعاتی که از ارتباطات میان آمریکا و اسرائیل مطلع شده است، اسرائیل به مقامات آمریکایی اطلاع داده که این قتل را انجام داده است.

نیویورک تایمز ادامه داد: احتمال می‌رود برنامه ریزی برای هدف قرار دادن سرهنگ خدایی، دست کم به ماه جولای ۲۰۲۱ بر می‌گردد.

به گزارش ایرنا، حوالی ساعت ۱۶ روز یکشنبه در حوالی خیابان مجاهدین اسلام تهران دو موتور سوار با شلیک پنج گلوله یکی از مدافعان حرم به نام حسن صیاد خدایی را هنگامی که قصد ورود به منزل خود را داشت ترور و به شهادت رساندند.

پیکر شهید مدافع حرم صیاد خدایی روز سه‌شنبه بر دستان مردم همیشه در صحنه تهران در میدان امام حسین (ع) تشییع شد و پس از اقامه نماز میت در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران آرام گرفت.

پیکر مطهر این شهید در کنار شهید هادی طارمی محافظ سردا حاج قاسم سلیمانی به خاک سپرده شد.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس نیز در مراسم تشییع پیکر شهید حسن صیاد خدایی حضور داشتند.

نظر شما