شناسهٔ خبر: 54258234 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بازی ها

زمان انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 اعلام شد

شرکت اکتیویژن تاریخ انتشار کالاف دیوتی مدرن وارفر ۲ – Call of Duty:Modern Warfare 2 را به صورت رسمی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

تاریخ انتشار کالاف دیوتی مدرن وارفر ۲ مشخص شد و کمتر از ۶ ماه دیگر میتوانید این بازي مورد انتظار و بزرگ را تجربه کنید.

استودیوی «اینفینیتی وارد» با انتشار یک تیزر ویدیویی کوتاه، تاریخ عرضه ی مدرن وارفر ۲ را اعلام کرد. در این تیزر، تصویر یکی از محبوب ترین شخصیت های مجموعه، سایمون رایلی ملقب به« گوست» به نمایش گذاشته شده و در پایان تاریخ «۲۸ اکتبر ۲۰۲۲» (۶ آبان ۱۴۰۱) را مشاهده می کنید که در واقع روز عرضه ی رسمی بازی است.

در کنار گوست، در این تیزر دیگر شخصیت های «گروه ویژه ی ۱۴۱» از جمله کاپیتان پرایس و سوپ مکتاویش نیز برای لحظاتی به چشم می خورند.

مدرن وارفر ۲ اگرچه تایید شده ولی هنوز اولین تریلر آن در دسترس قرار نگرفته است. طبق شایعات، اکتیویژن این تریلر را در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خردادماه) منتشر خواهد کرد.

این بازی رویدادهای نسخه ی سال ۲۰۱۹ را ادامه می دهد که آغازی دوباره برای مجموعه ی مدرن وارفر بود. قسمت اول داستان یک مامور سازمان اطلاعات مرکزی آمريکا را روایت میکرد که با همکاری سرویس هوایی ویژه ی انگلستان در مقابل نیروهای متجاوز روسی قرار می گیرد که به کشور ساختگی «اورزیکستان» حمله کرده اند.

کالاف دیوتی مدرن وارفر 2,بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

براساس آمار منتشر شده از سوی شرکت سازنده، مدرن وارفر ۲۰۱۹ موفق ترین نسخه ی کل مجموعه ی کالاف دیوتی به حساب می آید و آنها امیدوارند که قسمت دوم این موفقیت ها را ادامه دهد.

ناگفته نماند که کالاف دیوتی مدرن وارفر ۲ تنها بازي این مجموعه در سال جاری میلادی نخواهد بود؛ اکتیویژن در حال توسعه ی یک نسخه ی جدید از« وارزون» هم هست که ظاهرا ارتباطی با وارزون فعلی ندارد. از این بازی اطلاعات چندانی در دست نیست ولی گفته می شود که شامل اِلمان های بتل رویال خواهد بود و به صورت رایگان عرضه می شود.

شما در تاریخ ۶ آبان ماه ۱۴۰۱ می توانید منتظر مدرن وارفر ۲ باشید. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این بازی، آنها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نظر شما