شناسهٔ خبر: 54256814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌‌دیده طی امروز و فردا/ ثبت‌نام جاماندگان یارانه ادامه دارد

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌‌دیده طی امروز و فردا گفت: سرمایه در گردش این واحدها تامین خواهد شد.

صاحب‌خبر -

ظاهر پورمجاهد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن ارائه گزارشی از روند پیگیری دریافت یارانه برای افرادی که اعتراض داشتند اظهار کرد: پس از اینکه زوج و فرد دو رقم سمت راست کد ملی اعلام شد، به جاماندگان دو روز فرصت داده شد که ثبت‌نام کنند هرچند فعلا ثبت‌نام تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس یک ماه یارانه به حساب آنهایی که تا فروردین ۱۴۰۱ یارانه گرفته بودند و در ابتدای اجرای طرح یارانه آنها قطع شده بود، واریز شد و حتی ماه دوم هم واریز شده اما اجازه برداشت ندارند تا اعتراض آنها رسیدگی شود.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان تصریح کرد: پس از بررسی اگر افراد در دهک‌های مختلف جای بگیرند، به تناسب دهکی که شناسایی می‌شوند، یارانه پرداخت می‌شود.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه همدان در زمینه کالاهای اساسی مشکلی ندارد گفت: افزایش قیمت مواد شوینده نیز همانطور که وزیر صمت اعلام کردند، تکذیب می‌شود.

پورمجاهد اضافه کرد: در کمبود نهاده‌ها مشکل خاصی به شکل حاد در استان نداریم ولی در سطح کشوری در بازارگاه بارگذاری نشده بود که طی دو روز گذشته وزیر کشاورزی اعلام کرد آنهایی که تا ۲۱ اردیبهشت جوجه‌ریزی داشته‌اند، نهاده آنها با ارز ترجیحی تامین می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده عنوان کرد: سیستم بانکی به جهت کمک به واحدهایی که آسیب‌دیده‌ و نیاز به سرمایه در گردش دارند، تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی اعلام کرده، افرادی که طرح‌های مشمول و مورد تایید جهاد کشاورزی را به بانک معرفی کنند، سرمایه در گردش آنها تامین می‌شود که بر این اساس صبح و بعدازظهر امروز پنج‌شنبه و ساعات خاصی از صبح روز جمعه نیز بانک‌ها فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

نظر شما