شناسهٔ خبر: 54253357 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مخفی کردن حالت نوشتن پیام یا is typing در واتس آپ

واتس آپ یکی از پیام رسان های محبوب در زندگی روزمره انسان هاست و ترفندهای پنهانی دارد که طبیعتا همه دوست دارند آنها را یاد بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فناوری ایسکانیوز، از آنجایی که تعداد کاربران واتساپ همواره در حال افزایش بوده و میزان سوالات در خصوص ترفند های این برنامه نیز روز به روز زیادتر می ‌شود، ما تصمیم گرفتیم در این قسمت به آموزش چگونگیِ مخفی کردن حالت نوشتن پیام یا is typing در واتساپ بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

چگونه در واتساپ ناشناس بمانیم و شماره اصلی مشخص نباشد؟

آموزش مخفی کردن حالت is typing در واتس آپ
همان طور که گفته شد؛ واتس‌اپ جز برنامه‌ هایی به حساب می ‌آید که در میان مردم محبوبیت زیادی دارد و اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند، اما به دلیل فضای ناامنی که در اینترنت یا فضای مجازی وجود دارد تمامی کاربران سعی می ‌کنند تا با استفاده از تنظیمات حریم خصوصی؛ این قبیل مشکلات را کاهش دهند.

یکی از این مشکلات نمایش آنلاین بودن یا وضعیت تایپ بوده که توسط مخاطبان قابل مشاهده است، اما نگران نباشید زیرا دو راه‌ حل‌ برای رفع این مشکل وجود دارد که در ادامه به آن‌ ها اشاره خواهیم کرد:

روش اول

در این روش ابتدا باید مطمئن بود که از نسخه اصلی WhatsApp استفاده می ‌شود یا خیر، زیرا تنها در نسخه اصلی امکان انجام این روش وجود دارد.

پس از آن باید اتصال اینترنت خود را قطع کرده یا گوشی هوشمند را در حالت پرواز قرار دهید و بعد؛ وارد برنامه شوید.

هنگام ورود به برنامه در مرحله اول باید پیامی را در یک گروه یا برای شخصی ارسال کنید و بعد از برنامه خارج شوید و مجددا اتصالات اینترنت خود را وصل کنید.

پس از اتصال اینترنت، پیام بدون نمایش is typing ارسال می ‌شود و زمان آخرین بازدید نیز تغییری نمی‌ کند.

روش دوم

برای استفاده از این روش باید نسخه WhatsApp GB را نصب کرده و حساب واتس‌اپ را در آن تایید و باز کنید.

سپس با کلیک بر روی سه نقطه در گوشه سمت راست صفحه گوشی هوشمند خود، صفحه‌ ای باز می ‌شود که در آن گزینه حریم خصوصی دیده می ‌شود، با ضربه زدن به آن؛ صفحه دیگری باز می ‌شود که در انتهای صفحه، کلید Writing Status قرار دارد.

با زدن آن دو گزینه به عنوان مخفی کردن حالت نوشتن برای مخاطبین و مخفی کردن حالت نوشتن برای گروه‌ ها که شما بسته به نظر خود یکی؛ یا هر دو را انتخاب خواهید کرد؛ حالت نوشتن یا is typing تان را برای آن‌ ها خواهید بست.

با دانستن این دو روش می ‌توانید از حریم شخصی خود در فضای مجازیِ واتساپ محافظت کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما