شناسهٔ خبر: 54252280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درگیری و ناراحتی به جای شادی در مسجدسلیمان

پس از پایان بازی نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت اتفاق عجیبی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی رخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از سوت پایان بازی تیم های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید، یک اتفاق عجیب باعث شد که بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان که بقای آنها در لیگ برتر قطعی شده بود، به جای خوشحالی به شدت ناراحت شده و با شوک و اعصاب خردی ورزشگاه را ترک کنند.

ماجرا از این قرار است که بعد از اینکه سوت پایان بازی زده شد، تعدادی از تماشاگران نفت مسجدسلیمان به بازیکنان این تیم گفتند نباید این گل دقایق آخر را می‌خوردید که عماد میرجوان، مهاجم نفت مسجدسلیمان خطاب به آنها عنوان کرد ما کار بزرگ انجام دادیم و با یک دست لباس توانستیم در لیگ برتر بمانیم و در این هنگام، مسعود پورمحمد دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان به او می گوید خیال ما بابت ماندن در لیگ برتر راحت شده و واکنشی نداشته باشد.

اما در همین لحظه حسن‌پور، سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و عضو هیئت مدیره باشگاه در اقدامی عجیب و غیرقابل توجیه به سمت این دو بازیکن نفت که در حال گفت و گو بودند رفته و به صورت پورمحمد، دروازه‌بان نفت MIS سیلی می‌زند!

بلافاصله تعدادی از تماشاگران نفت مسجدسلیمان هم با بازیکنان این تیم درگیر شدند که سر و صدا و تنش زیادی در محل به وجود آورد که میرجوان، مهاجم باتجربه نفت می‌گوید ما این تیم را با یک‌دست لباس در لیگ برتر نگه داشتیم.

این درگیری به حدی ادامه یافت که با دخالت برخی از افراد حاضر در صحنه ختم به خیر شد ولی بازیکنان به دلیل این اتفاق و با وجود احتمال زیاد بقا در لیگ برتر با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند و جشن بقای آنها نیمه تمام ماند.

در بازی رفت دو تیم که در آبادان برگزار شد هم تماشاگران نفت مسجد سلیمان با بازیکنان درگیر شده بودند و کار به زد و خورد کشیده بود. متاسفانه همین اتفاقات در بازی برگشت هم رخ داد تا کام نفتی ها تلخ شود.

تعدادی از بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان به صورت مفصل این ماجرا را در گفت و گو با "ورزش سه" تشریح خواهند کرد.

نظر شما