شناسهٔ خبر: 54252255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کتک کاری پس از جشن بقا/ سرپرست لیگ برتری از خجالت دروازه بانش درآمد!

سرپرست نفت مسجدسلیمان مسعود پورمحمد دروازه‌بان این تیم را کتک زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بعد از مساوی نفت مسجدسلیمان مقابل نفت آبادان اتفاق تلخی در وسط زمین رخ داد و این درگیری به رختکن هم کشیده شد.

در حالی که نفت مسجد سلیمان با یک امتیاز با ارزشی که از نفت آبادان گرفت، تا حدود بسیار زیادی درلیگ برتر ماندگار شد؛  عماد میرجوان مهاجم تیم در وسط زمین به شوخی گفت با یک دست لباس تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم این حرف او با پرخاش حسن پور، سرپرست تیم و عضو هیات مدیره باشگاه مواجه شد.

وقتی حسن‌پور سر میرجوان فریاد کشید و به گفته بازیکنان نفت مسجدسلیمان به او اهانت کرد، مسعود پورمحمد دروازه بان تیم به سمت آنها رفت تا میانجیگری کند و مانع تشدید درگیری شود اما حسن پور به گفته شاهدان عینی به صورت پورمحمد ضربه زد و بعد از این کتک کاری، بوقچی های تیم هم به رختکن ریختند و یکی دو بازیکن نفت مسجدسلیمان را کتک زدند.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان در حمایت از مسعود پورمحمد اعلام کردند دیگر حاضر به تحمل این قبیل رفتارها نیستند و حتی شاید در هفته پایانی به میدان نروند. پیش از این نیز دو بار چنین برخوردی با بازیکنان نفت مسجدسلیمان شده بود.

یک بار فصل گذشته که سه بازیکن تیم را زمان محمود فکری کتک زدند، بار دیگر نیم فصل و حالا برای بار سوم که مسعود پورمحمد از حسن پور کتک خورده است. وکیل مسعود پورمحمد قصد دارد امروز (پنجشنبه) با مراجعه به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی از سرپرست این تیم بابت این رفتار شکایت کند.

همچنین گفته می‌شود وکیل پورمحمد می‌خواهد این موضوع را به دادگاه کیفری بکشاند. کتک کاری پیش چشم داور و ناظر بازی رخ داده و بازیکنان نفت مسجدسلیمان توقع دارند ناظر و داور، رفتار سرپرست تیم را گزارش کنند.

انتهای پیام// 

نظر شما