شناسهٔ خبر: 54242326 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بتای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 ابتدا برای پلی استیشن عرضه می‌شود

علیرغم خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت / Gamesradar

صاحب‌خبر -

با وجود اینکه شرکت مادر ایکس باکس، مایکروسافت، چند ماه پیش اکتیویژن بلیزارد ناشر سری کال آو دیوتی را به قیمت ۶۸ میلیارد دلار خریداری کرد، اطلاعات درز شده‌ی جدید از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نشان می‌دهد که فاز بتای بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن پیش از ایکس باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

چارلی اینتل به تازگی در اکانت توییتر خود جزئیاتی کلیدی مربوط به باندل‌های مختلف پیش‌خرید بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را فاش کرده است.

همانند باندل‌های پیش‌‌خرید قبلی، نسخه استاندارد، نسخه «Vault» و باندل میان‌نسلی شامل موارد مختلفی به همراه بازی اصلی است. اما مهم‌ترین نکته این است که هر پیش‌خرید، دسترسی زودهنگام به فاز بتای آینده بازی را می‌دهد و بار دیگر به‌نظر می‌رسد که بازیکنان پلی‌ استیشن می‌توانند زودتر از بقیه آن را تجربه کنند.

اگر به خاطر داشته باشید، نسخه‌های بتای Vanguard، Black Ops Cold War و Modern Warfare 2019 دسترسی انحصاری کاربران پلی‌استیشن به عنوان بخشی از معامله جاری بین ناشر و سازنده کنسول را ارائه می‌کرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

اگرچه فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس به صراحت اعلام کرده است که سری کال آو دیوتی پس از خرید اکتیویژن همچنان در پلی استیشن باقی خواهد ماند، اما مشخص نیست که قراردادهای موجود مانند انحصار محدودیت زمانی فاز بتا، تا چه مدت باقی خواهند ماند.

با این حال، انتظار نمی‌رود که قرارداد مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد تا چند ماه دیگر نهایی شود، بنابراین این که هنوز محتوای انحصاری پلی استیشن در راه است، آنچنان شوکه کننده نیست.

اکتیویژن روز گذشته با انتشار تریلر جدیدی فاش کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.

ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب ویجیاتو پلاس

Gamesradar

نظر شما