شناسهٔ خبر: 54238625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فعالیت مجتمع فرهنگی و هنری ستارگان اراک از سر گرفته شد

گروه استان‌ها-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مجتمع ستارگان اراک که به دنبال بازدید وزیر ارشاد و به دستور استاندار تعطیل شده بود پس از رفع نقایص و اشکالات موجود امروز مجدد فعالیت خود را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ،  سینا دلشادی شامگاه سه‌شنبه در آیین بازگشایی مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک با اشاره به آغاز فعالیت این مجتمع اظهار داشت: خرسندیم که امروز پس از 2 سال تعطیلی فعالیت این مجتمع از سر گرفته شده است، این مجموعه که به دنبال بازدید وزیر ارشاد و به دستور استاندار تعطیل شده بود امروز مجدد فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: تعطیلی مجتمع ستارگان به سبب دلایل مختلفی اعم از اشکالات فنی و نقایص ساختمانی بود که در مدت 70 روز با عملیات تعمیر، مرمت و بهسازی اشکالات موجود برطرف شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: ظرفیت 830 نفری مجتمع فرهنگی و هنری ستارگان ظرفیتی بسیار قابل توجه بوده و این مجموعه تنها  موردی است که با این اندازه ظرفیت امکان اکران فیلم‌های سینمایی و اجرای صحنه را برای شهر اراک فراهم کردده است.

دلشادی بیان کرد: امیدواریم الگوی مدیریت مجتمع فرهنگی و هنری ستارگان در استان هر چه سریع‌تر تدوین شود و از ظرفیت این مجموعه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بیشترین بهره‌برداری انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان مرکزی به طور حتم با حمایت‌های استانی تسریع می‌شود.

دلشادی عنوان کرد: طرح‌های عمرانی فراوانی در استان وجود دارد که عمر برخی از آنها از 15 سال هم عبور کرده است، از آنجا که دولت سیزدهم، یک دولت مردمی، جهادی و انقلابی است در تلاش هستیم تا در دولت فعلی این طرح‌ها را به نتیجه برسانیم و امسال و سال آینده شاهد ارائه خدمات مجتمع‌ها و فرهنگسراها به مردم استان باشیم.

انتهای پیام/712/ش

نظر شما