شناسهٔ خبر: 54237777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

9 اثر به مرحله نهایی جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره راه یافت

دبیر پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای طنز دیواندره از راهیابی 9 اثر از 51 اثر ارسالی به دبیرخانه، به مرحله نهایی این جشنواره خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدسلیم کریمی در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان اظهار داشت: خوشبختانه پس از تجربه چهار دوره برگزاری موفق جشنواره تئاتر طنز دیواندره، امسال پنجمین دوره آن با حضور استان‌های کردستان، همدان، لرستان، زنجان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و ایلام برگزار خواهد شد.

دبیر پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره افزود: گروه‌های مختلفی از استان‌های شرکت کننده با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره، خواستار حضور در این رویداد هنری شدند که در نهایت از میان ۵۱ متن و ۳۵ فیلم ارسالی، ۹ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

به گفته کریمی، دو اثر دیگر نیز بعنوان آثار ذخیره انتخاب شده‌اند.

وی اضافه کرد: در بخش استندآپ کمدی هم با گستره کشوری، تعداد ۵۸ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که در نهایت پس از بازبینی توسط هیئت داوران، تعداد  ۴ اثر برای مرحله نهایی جشنواره انتخاب شدند.

کریمی آثار راه یافته به جشنواره را «مرغ باغ هپروت» از مهرداد کاووسی، «دیباز» از پویا حسنوند، «قصه‌ی مردی که لب نداشت» از زانیار اصلانی، «کاش چشم نمی‌دید» از پگاه معصومی، «بساوایی» از بهرام حاجی علی‌اکبری، «ملی» از سعید باغبانی، «تیکی تاکا» از محمد سلیمی، «شانتاژ» از عمران مرادی و سیاوش جدیدی و «سلاخی» از آزاد مرادی اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: «هیپوفیز» و «مضحکه در محکمه» هم به عنوان کارهای ذخیره انتخاب شده‌اند.

شایان ذکر است؛ پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره دهه آخر تیرماه سالجاری در شهر دیواندره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

نظر شما