شناسهٔ خبر: 54236386 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

صدور نخستین دامدارکارت ۲ میلیارد ریالی در بانک کشاورزی

در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و برای حمایت از تولیدکنندگان و رونق واحدهای تولیدی دام و طیور، نخستین دامدارکارت بانک کشاورزی با اعتبار دو میلیارد ریال در شعبه پاکدشت استان تهران صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل بانک کشاورزی، این بانک همسو با سیاست‌های دولت و با هدف رونق واحدهای تولیدی دام و طیور و تأمین امنیت غذایی کشور، پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد را در دستور کار قرار داده است؛ به همین منظور دامدارکارت در قالب تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز، مواد اولیه و ابزارآلات و تجهیزات تولید، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به شعب این بانک، تسهیلات یارانه‌دار خرید نهاده‌های دامی را به واحدهای کوچک در قالب دامدارکارت با نرخ سود ۱۰ درصد پرداخت می‌کند.

این گزارش می‌افزاید؛ نخستین دامدارکارت بانک کشاورزی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان صبح روز سه‌شنبه سوم خردادماه سال جاری در شعبه پاکدشت این بانک در استان تهران صادر و یک روز پس از ثبت درخواست «رضا پازکی» از دامداران این شهرستان در سامانه سیتا، به نام‌برده تحویل شد.

نظر شما