شناسهٔ خبر: 54236361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اولین اقدام مجیدی در پایان فصل مشخص شد ؛ قلم قرمز روی سه ستاره استقلال

از باشگاه استقلال خبر می رسد که فرهاد مجیدی از عملکرد عزیزبک آمانوف، زبیر نیک نفس و سعید مهری رضایت ندارد و احتمالا آن ها اولین جدا شده های آبی ها در پایان فصل هستند. همچنین مهدی مهدی پور هم به واسطه درخشش در این فصل، با پیشنهادات خارجی مناسب به احتمال فراوان فصل بعد لژیونر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به نظر می‌رسد خط هافبک استقلال برای فصل آینده دستخوش تغییرات زیادی شود.

فرهاد مجیدی  هنوز به صورت رسمی لیست بازیکنان مازاد و مدنظرش را به باشگاه استقلال نداده است. این در شرایطی است که شنیده می‌شود چهار هافبک استقلال به دلایل مختلف برای فصل آینده در جمع آبی‌پوشان حضور نخواهند داشت. آمانوف، زبیر نیک‌نفس و سعید مهری بازیکنانی هستند که عملکرد چندان مناسبی در این فصل نداشتند و به نظر می‌رسد برای فصل آینده در تفکرات مجیدی جایی ندارند. از طرفی با توجه به اینکه مهدی مهدی‌پور فصل درخشانی را در استقلال سپری کرد حالا پیشنهادهای مالی خوبی از کشور قطر دریافت کرده و بعید نیست سال آینده در لیگ ستارگان این کشور به میدان برود.

آمانوف پس از اینکه پنالتی خود را در بازی با نساجی در جام حذفی از دست داد، فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است. این در شرایطی است که فرهاد مجیدی دلیل بازی ندادن آمانوف را مشکل بدنی این ملی‌پوش ازبک بیان کرده بود. باتوجه به این شرایط به نظر می‌رسد آمانوف موقعیت چندان مناسبی در استقلال ندارد و باید ببینیم مجیدی درباره این بازیکن چه تصمیمی می‌گیرد.

اولین اقدام مجیدی در پایان فصل مشخص شد ؛ قلم قرمز روی سه ستاره استقلال

همچنین سعید مهری، هافبک دفاعی آبی ها در این فصل فقط ۱۱ بازی برای آبی‌پوشان به میدان رفته که اکثر آن‌ها به عنوان یار تعویضی بوده است. زبیر نیک‌نفس هم با اینکه ۲۱ بازی برای استقلال انجام داده اما هنوز نتوانسته رضایت مجیدی را جلب کند.

 

نظر شما