شناسهٔ خبر: 54235701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

در جهانی ملی پوش شوم برای بهترین مدال می‌جنگم

ناصر علیزاده می‌گوید در صورتی که در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صاحب دوبنده تیم ملی شود برای کسب بهترین افتخار تا آخرین لحظه با حریفان خواهد جنگید.

صاحب‌خبر -

ناصر علیزاده گفت: رقابت برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن ۸۷ کیلوگرم بسیار نزدیک و سخت است چرا که علاوه بر من، حسین نوری و رامین طاهریِ با تجربه و در کنار این ۲ قهرمان بادکان و علی شریفی هم جزو مدعیان هستند. برای هر کدام از بچه‌ها که صاحب دوبنده تیم ملی شوند آرزوی موفقیت دارم، اما اگر این افتخار مهم نصیبم شود قول می‌دهم با همه وجود تلاش کنم و در مبارزه با رقبا تا آخرین لحظه بجنگم تا صاحب خوشرنگترین مدال شوم.

علیزاده در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ آسیا با شکست تمامی حریفان صاحب ۲ مدال طلای متوالی شد.

کشتی گیر آملی کشورمان با اشاره به تعویق بازی‌های آسیایی گفت: به طور حتم اگر بازی‌های آسیایی در زمان مورد نظر خودش برگزار می‌شد شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی برای مدعیان بیشتر بود چرا که یک تیم راهی چین و تیم دیگر به صربستان می‌رفت، اما هم اکنون رقابت نزدیک‌تر شده و برای ملی پوش شدن باید تلاش مضاعفی داشت.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام می‌شود و قرار بود رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو چین نیز طی روز‌های ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود که این مسابقات به تعویق افتاد.

نظر شما