شناسهٔ خبر: 54235361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برخی از نانوایان در کاشان با هدف گرانفروشی از پخت نان خودداری می‌کنند

گروه استان‌ها- رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان ضمن اشاره به پلمب یک نانوایی متخلف گفت: برخی از نانوایان در کاشان با هدف گرانفروشی از پخت نان خودداری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

رحمت‌لله ابوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشانضمن اشاره به تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی با آغاز اجرای طرح حذف ارز ترجیحی اظهار داشت: این نظارت‌ها از طریق گشت‌های مشترک با سایر نهادهای مرتبط نظیر بازرسی اصناف، صمت، دادستانی و دیگر نهادهای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از اول اردیبهشت تاکنون 121 مورد بازرسی از اصناف مختلف صورت گرفته است، افزود: در این بازرسی‌ها هفت مورد واحد صنفی متخلف از سوی مراجع نظارتی شناسایی شده است که برخوردهای قانونی با این واحدهای صنفی متخلف صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان ضمن ابراز تاسف از تخلف برخی از نانوایان این شهرستان ابراز داشت: بخش قابل توجهی از نانوایان در کاشان از پخت نان به هر بهانه خودداری می‌کنند که به نظر می‌رسد با هدف نگهداری آرد برای بازه زمانی بعد از آزادسازی قیمت‌ نان به جهت گرانفروشی صورت می‌پذیرد.

وی ضمن اشاره به برخورد قانونی تعزیرات حکومتی کاشان نسبت به نانوایان متخلف گفت: در این راستا و با حسب گزارش مکرر شهروندان و  با حضور بازرسان اداره جهاد کشاورزی و پلیس اماکن نسبت به تعطیلی و پلمپ واحد صنفی نانوایی که به دفعات مرتکب تخلف کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه شده اقدام شد.

ابوذری با بیان اینکه شهروندان هرگونه تخلف را به مراجع نظارتی گزارش کنند، تصریح کرد: هرگونه احتکار و سایر اقدامات که عامل ضربه زدن به توزیع کالاهای اساسی شود بر اساس قانون متخلف به‌ عنوان اخلال‌گر نظام اقتصادی شناخته می‌شود و بر همین اساس مطابق قانون با وی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/801/ش

نظر شما