شناسهٔ خبر: 54234395 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نتیجه‌ی انتخابات شورای مرکزی انجمن تهران اعلام شد

محمد حسین فرجاد، سخنگوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: بلافاصله پس از اتمام نشست سالیانه، اولین جلسه این شورا برگزار و مسئولیت‌های این مجموعه مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ انصاف نیوز نوشت: نشست سالیانه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در تاریخ سوم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و اعضای شورای مرکزی جدید این انجمن در این نشست انتخاب شدند.

محمد حسین فرجاد، سخنگوی این تشکل دانشجویی گفت: بلافاصله پس از اتمام نشست سالیانه، اولین جلسه این شورا برگزار و مسئولیت‌های این مجموعه بدین شرح مشخص شد: محمد معین شاکری به عنوان دبیر تشکیلات، مطهره گونه‌ای به عنوان دبیر سیاسی، شبیر خانیان به عنوان دبیر فرهنگی، سید احسان هاشمی به عنوان دبیر آموزش، علیرضا کرمی به عنوان سردبیر ارگان رسمی انجمن، معیّن شدند و نیز مسعود شکری، سید امیرحسین سیدعلی و سیدکیان بنی هاشمی دیگر اعضای منتخب این شورا هستند.

وی افزود: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، طی هشت دهه فعالیت سیاسی و مدنی خود، همواره اصل اساسی منش و روش فعالیت خود را، ایستادگی بر موضع‌ قاطبه‌ی جریان دانشجویی دانسته و مفتخر است که در اتصالی مداوم با بدنه‌ی دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران بوده است.

فرجاد ادامه داد: حضور دانشجویانی تأثیرگذار و خوش‌فکر از هر دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در عرصه‌ی فعالیت‌های کلان این مجموعه‌ی پرسابقه، خود نشانی از تعامل و همراهی گسترده و درهم‌تنیده بین دانشجویان این دو دانشگاه است.

وی تاکید کرد: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، همواره حامی دانشجویان در عرصه‌ی دموکراسی‌خواهی، مطالبه‌گری و ایفاد حقوق ایشان بوده و هست و در آینده نیز در کنار دانشجویان، برای رسا ساختن صدای ایشان در فضای حساس و پر پیچ و خم امروز کشور خواهد ماند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما