شناسهٔ خبر: 54233065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی :

شاهکار پدافند هوایی در عملیات بیت المقدس/ انهدام 51 هواپیما و بالگرد رژیم بعث عراق

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی موفقیت پدافند هوایی در انهدام 51 فروند هواپیما و بالگرد دشمن در عملیات بیت المقدس را ستودنی خواند و نتیجه این موفقیت را برتری هوایی و فراهم شدن زمینه برای پیروزی این عملیات بزرگ عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پداه مرکزی شهید نصر اصفهانی؛ امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم سردار حسن صیاد خدایی، عملیات بیت المقدس را از دهم اردیبهشت ماه سال 61 تا سوم خرداد و آغاز آن را با رمز یا علی ابن ابیطالب عنوان کرد و گفت: یکی از نکات حائز اهمیت این عملیات نقش پدافند هوایی است که در آن زمان جزئی از سازمان رزم نیروی هوایی وقت به انجام ماموریت می پرداخت.

وی انهدام 51 فروند هواپیما و بالگرد دشمن توسط پدافند هوایی را ستودنی خواند و برتری هوایی و تسهیل روند پیروزی این عملیات بزرگ را از نتایج آن عنوان کرد. امیر حدادی در ادامه با بیان اینکه پیروزی این عملیات از نظر کارشناسان نظامی جهان غیر ممکن بود گفت: تعبیر امام راحل (ره) که فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد بهترین تعبیر برای موفقیت این عملیات بزرگ است. وی همبستگی اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در کنار نیروهای داوطلب مردمی را از جمله عوامل مهم پیروزی این عملیات قلمداد کرد و گفت: این اتحاد و همبستگی در کنار نصرت الهی هیمنه دشمن را شکست و محاسبات پوشالی او را به هم ریخت.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در پایان همدلی هم افزایی و اتحاد امروز نیروهای مسلح در قرارگاه مشترک پدافند هوایی را باعث ناکامی دشمن در فکر تعرض به جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: به حول و قوه الهی دژ مستحکمی که به واسطه بصیرت دینی آحاد ملت ایران و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در کلیه عرصه های علمی و دفاعی ایجاد شده است پرچم این کشور را به صاحب اصلی خود حضرت ولی عصر ارواحنا اله الفدا خواهد سپرد.

نظر شما