شناسهٔ خبر: 54232796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقلال، تیمی که فقط 72 دقیقه بازنده بود!

استقلال در لیگ امسال تاکنون فقط در دو بازی و جمعا به‌مدت 72 دقیقه از حریفانش عقب افتاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلال یک بازی سخت و دشوار خارج از خانه دیگر را هم برنده شد تا تیم فوق العاده فرهاد مجیدی در ادامه روند بی نظیرش، بتواند تیم سختکوش و پرتلاش مس را در رفسنجان شکست داده و به امتیاز 67 دست یابد.

آبی‌پوشان در شرایطی با پیروزی 2 بر صفر از سد حریف خود گذشتند که 10 دقیقه پایانی را با یک یار کمتر ادامه دادند اما در آن دقایق نیز مغلوب حملات حریف نشده و با یک کلین‌شیت دیگر زمین بازی را ترک کردند.

آمار جالب و قابل توجهی که استقلال در این فصل از خودش به جا گذاشت این است که تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم و تا قبل از برگزاری بازی‌های هفته پایانی، تنها در دو بازی از حریف خود عقب افتاد.

آنها نخستین بار در هفته هفتم و بازی برابر صنعت نفت آبادان با گل دقیقه 8 محمد حنفی از میزبان خود عقب افتادند تا اینکه امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه 39 حساب کار را به تساوی کشاند.

دومین مورد نیز به دربی برگشت پایتخت بازمی‌گردد که پرسپولیس در دقیقه 40 توسط محمد نعمتی به گل رسید و رودی ژستد در دقیقه 81 با ضربه سری دیدنی، کار را به تساوی کشاند.

با احتساب 31 دقیقه دیدار آبادان و 41 دقیقه دربی پایتخت، استقلال در مجموع و در کل این فصل، تنها در 72 دقیقه از حریفان خود عقب بوده و این تنها دقایقی از لیگ بیست و یکم بوده که تیم مجیدی بازنده بازی‌ها بوده است که هرگز این اتفاق در پایان بازی قطعی نشده است.

استقلال که اکنون در آستانه ثبت رکورد قهرمانی بدون شکست است، این رکورد ویژه را نیز از خودش به‌جای گذاشته تا فصل فوق العاده مجیدی تکمیل‌تر شود.

برچسب‌ها:

نظر شما