شناسهٔ خبر: 54232634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری رویداد استارت‌آپی ایرانسل در شیراز

ایرانسل با برگزاری رویدادی با عنوان «Irancell Meetup»، با استارت‌آپ‌های شیراز دیدار و ظرفیت‌های همکاری موجود را بررسی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این رویداد، عصر امروز، با هدف برقراری ارتباط نزدیک‌تر و گفت‌وگوی مستقیم با کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان، با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، از ساعت ۱۶ تا ۱۹، در تالار کتابخانۀ خوارزمی دانشگاه شیراز، برگزار شد.

در این رویداد، ظرفیت‌های همکاری موجود بررسی شد و استارت‌آپ‌ها، ضمن معرفی و توضیح حوزۀ فعالیت خود، نیازهای خود برای همکاری با ایرانسل را مطرح کردند و نظرات مدیران ایرانسل برای توسعۀ محصولات و خدمات این شرکت‌ها، با آن‌ها به اشتراک گذاشته شد.

این نشست، دومین دور از رویدادهای «Irancell Meetup» است، نخستین نشست در این رابطه، روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، در تهران و با حضور حدود ۳۰ نفر از زیست‌بوم استارت‌آپی، برگزار شده بود و نشست‌های بعدی در این رابطه نیز، در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد.

ایرانسل، پیش از این نیز با راه‌اندازی مرکز نوآوری و اقدامات مختلفی از جمله برگزاری رویدادهای متعدد «نوآوردگاه»، «ایرانسل پیچ» و… تلاش کرده است تا با حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان ایرانی، به کارآفرینی و اشتغال‌زایی در چارچوب رشد اقتصاد دیجیتال، کمک کند.

انتهای خبر/خ

نظر شما