شناسهٔ خبر: 54232610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تارتار: روز ذوب آهن نبود

مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل ذوب آهن مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت:باید من هم در ابتدا حادثه تلخ آبادان را به همه مردم کشورم به خصوص استان خوزستان و شهر آبادان تسلیت بگویم.

صاحب‌خبر -

مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل ذوب آهن مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت:باید من هم در ابتدا حادثه تلخ آبادان را به همه مردم کشورم به خصوص استان خوزستان و شهر آبادان تسلیت بگویم.  نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و کاملا مسلط به بازی بودیم. موقعیت‌های خوبی هم نصیب‌مان شد اما کم دقت بودیم. بچه‌ها به ویژه روی ضربات ایستگاهی فرصت های خوبی داشتند و می‌توانستیم در نیمه اول کار نساجی را تمام کنیم که نشد. در نیمه دوم نساجی تغییراتی را ایجاد کرد. مقداری بازی متعادل‌تر شد به ویژه در شروع این نیمه و 15 دقیقه ابتدایی.

وی افزود: بعد از آن دوباره به بازی مسلط شدیم و موقعیت های داشتیم. امروز روز ما نبود و با وجود داشتن موقعیت‌های پرشمار، توپ‌های‌مان به گل نمی‌نشست. مهم کیفیت تیمی است. توانستیم کامل خود را به حریف دیکته کنیم. البته نساجی در نیمه دوم با برنامه کار کرد و در ضدحمله موقعیت داشت. البته بچه‌ها هوشیار بودند و گلی دریافت نکردیم. در مجموع استحقاق بردن را ضمن احترام به تیم خوب نساجی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: در اواخر فصل هستیم و بازی ها به هم نزدیک است. بچه‌ها خسته هستند و احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. باید همه چیز را به ویژه در استفاده از بازیکنان مان رعایت کنیم. باید به نفرات جوان بها بدهیم. امروز هم توانستیم یکی از بازیکنان آکادمی ذوب آهن را در نیمه دوم بازی بدهیم. خدا را شکر خوب کار کرد و باعث خوشحالی ما شد. برای دیدار هفته آینده که سخت خواهد بود آماده می‌شویم و امیدوارم از آن دیدار هم دست پر بازگردیم.

تارتار: روز ذوب آهن نبود

تارتار درخصوص صحنه مشکوکی از بازی، عنوان کرد: نمی‌توانیم نظر کارشناسی دقیقی بدهیم. باید فیلم را ببینیم. زیرا از صحنه دور بودیم. امیدوارم داوران اشتباه نکرده باشند. علی صفایی و همکارانش داوران خوبی هستند. در نیمه دوم مقداری قضاوت تغییر کرد اما در مجموع قضاوت شان در نتیجه تاثیرگذار نبود.

وی درخصوص اینکه به دلیل تمدید نشدن قرارداد سرمربی ذوب آهن در سه فصل اخیر، این باشگاه عملکرد خوبی نداشت و آیا امسال با تمدید قراردادش برنامه ای برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، حفظ ستاره‌ها و جذب بازیکنان جدید دارد، گفت: باشگاه تلاش می‌کند قرارداد بچه‌هایی که قراردادشان با تمام شده است تمدید کند. با توجه به بازی‌های خوبی که امسال انجام دادیم، بچه‌ها خواهان زیادی آن هم با مبالغ سنگین دارند. واقعا کار سخت است و نمی‌دانم چرا تا این مقدار بودجه ها تبعیض دارد و متفاوت است.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: برخی تیم ها برای یک بازیکن داخلی ناگهان 20 میلیارد هزینه می‌کنند و برای ما که بودجه محدودی داریم، کار سخت می‌شود اما تا جایی که می‌دانم باشگاه تلاش دارد بازیکنان را حفظ کند.

سایر رسانه‌ها

نظر شما