شناسهٔ خبر: 54232606 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعطیلی مدارس و تأخیر در شروع به کار ادارات زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: در پی افزایش گرد و غبار فردا چهارشنبه مدارس زنجان تعطیل و ادارات نیز با تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

کرامتی گفت: با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و افزایش شاخص کیفیت هوا، جلسه کار گروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار و مصوبات زیر برای روز چهارشنبه چهارم خرداد حاصل شد. 

او می گوید: فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی تمام دوره‌ها لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد و تاکید می شود امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و دانشگاه‌ها به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد در شهرستان خدابنده تعطیل می‌باشد.

او می گوید: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و دانشگاه‌ها در سایر شهرستان‌های استان زنجان به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد از ساعت ۱۰ آغاز بکار خواهند کرد.

کرامتی گفت: مقر شده ماسک استاندارد توسط شهرداری‌های تابعه به نیرو‌های خدماتی و پاکبان‌ها توزیع و برنامه‌ها، همایش‌ها و رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی اعم از نیرو‌های نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: اقدامات عمرانی و راهسازی و فعالیت‌هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود در داخل شهر‌ها توسط شهرداری‌ها تعطیل و تمامی فعالیت‌های ورزشی در فضای باز ممنوع است.

او می گوید: مقرر شده صدا و سیمای مرکز استان، نکات بهداشتی شرایط آلودگی هوا را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و محیط زیست استان اعلام و اورژانس و جمعیت هلال احمر به صورت آماده باش قرار گیرد.

نظر شما