شناسهٔ خبر: 54232582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برتری یک‌گله امید ایران مقابل عراق

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا با تک گلی که در نیمه اول یوسفی برای این تیم به ثمر رساند، مقابل امید عراق به برتری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، در اولین دیدار تدارکاتی تیم امید ایران مقابل عراق، شاگردان مهدی مهدوی‌کیا موفق شدند حریف خود را شکست دهند.

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید ایران، ترکیب این تیم را با حضور پارسا جعفری، امیر جعفری، میلاد کر، سامان فلاح، علیرضا خدایی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی (کاپیتان)، محمد حسین زواری، امیرعلی صادقی، احمد شریعت‌زاده و آریا یوسفی برابر حریف به میدان فرستاد.

این بازی که در استادیوم مدینه الدولی برگزار ‌شد در دقیقه دوازدهم آریا یوسفی موفق به ثبت گل برای تیم‌ امید ایران شد تا شاگردان مهدوی‌کیا با این گل برنده راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم سرمربی تیم امید ایران تغییراتی در ترکیب داشت و محمد قربانی به جای سامان فلاح، علی پیلارام جای حسین زواری و علی جواد کالمرزی جای احمد شریعت‌زاده وارد زمین شدند.


تیم امید ایران در نهایت با حفظ نتیجه به برد مقابل عراق در این جدال تدارکاتی دست یافت.
از حواشی این دیدار می‌توان به این نکته اشاره کرد که دستیاران مهدوی مهدوی‌کیا (میلتنر، جان لامرز ) که پروازشان به‌خاطر طوفان شن در بغداد بارها و بارها لغو شده بود، با بهتر شدن وضعیت آب و هوایی بالاخره وارد بغداد شده بودند و مربی‌ گلرهای تیم امید بلافاصله بعد از رسیدن به محل برگزاری مسابقه، گرم کردن گلرها را دنبال کرد.

 

یادگار رستمی لژیونر فوتبال ایران در لیگ لهستان که دو روز در استانبول به‌خاطر طوفان شن مانده بود، ساعتی پیش از شروع بازی به ورزشگاه رسید و روی نیمکت نشست.

برچسب‌ها:

نظر شما