شناسهٔ خبر: 54232458 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بررسی مشکلات ۱۳۲نفر از مراجعان در دیدار مردمی مسئولان قضائی تهران/ صحت‌سنجی اسناد یک مدعی گزارشگری فساد

مشکلات حقوقی و قضائی ۱۳۲ نفر از مراجعان در جریان جلسه دیدار مردمی رئیس کل و مسئولان قضائی دادگستری استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، جلسه ملاقات مردمی علی القاصی، رئیس کل و سایر مسئولان قضائی دادگستری استان تهران در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی و قضائی مراجعان، در سالن اجتماعات مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در جریان جلسه دیدار مردمی امروز رئیس کل و مسئولان قضائی دادگستری استان تهران به درخواست‌های حقوقی و قضائی ۱۳۲ نفر از مراجعان رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران به‌صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رأی آن‌ها قطعی شده و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولین قضائی دادگستری استان تهران بود.

در جریان ملاقات مردمی امروز مسئولان قضائی استان تهران، مشکلات مربوط به یک پرونده کثیرالشاکی از سوی شخص رئیس کل دادگستری استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در جهت رفع این مشکلات صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران دستورات مقتضی به‌منظور صحت‌سنجی و پیگیری راجع به مدارک ارائه شده توسط فردی که ادعای گزارشگری فساد را داشت، صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در جریان برنامه ملاقات مردمی امروز، حجت بهشتی معاون قضائی و سرپرست مجتمع قضائی جرایم اقتصادی، کوروش زارعی معاون قضائی نظارت و ارزشیابی قضات، پرویز حاجی‌پور معاون قضائی در نظارت و پیگیری، علی‌اصغر حیدرنژاد معاون قضائی نظارت بر حقوق شهروندی، عباس ذاقلی معاون قضائی و سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر، محمدرضا صاحبی پسندیده معاون قضائی، یحیی جعفری رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب، حجت‌الاسلام دهقانی‌نیا معاون قضائی رئیس کل محاکم، ترازوی‌زر معاون قضائی رئیس کل محاکم و کاظمی معاون دادستان تهران همراهی کردند.

واحد ملاقات مردمی دادگستری استان تهران در طول هفته به پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان می‌پردازد و با تعیین وقت و دعوت از مراجعان به‌صورت ارسال پیامک نشست‌های دیدار مردمی را به‌صورت هفتگی و در جهت پاسخگویی به مراجعان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما