شناسهٔ خبر: 54232325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مسلط بودیم و موقعیتهایی داشتیم؛

تارتار: خوشحالم که به جوان‌ها بها دادیم

سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید بازیکنان تیمش با کم‌دقتی نتوانستند به پیروزی برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با نساجی با تسلیت اتفاق تلخ آبادان، در مورد این دیدار گفت: ما نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و مسلط به بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما کم‌دقت بودیم. بچه‌ها موقعیت‌های خوبی روی ارسال‌ها داشتند و می‌توانستیم در نیمه اول کار نساجی را تمام کنیم اما نشد.

وی افزود: در نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد و به خصوص در 15 دقیقه ابتدایی. بعد از آن مسلط شدیم و موقعیت‌هایی داشتیم اما امروز روز ما نبود و توپ‌های ما به گل نمی‌نشست. مهم کیفیت تیمی ما بود و ما توانستیم خودمان را به حریف دیکته کنیم. نساجی با برنامه کار کرد اما بچه‌ها هوشیار بودند و گل نخوردیم. ما استحقاق برد را داشتیم اما اواخر فصل است و بازی‌ها نزدیک است و بچه‌ها خسته هستند. باید همه چیز را مراعات کنیم به خصوص در استفاده از بازیکنان و باید به بازیکنان جوان بها بدهیم و همانطور که امروز هم این کار را کردیم‌.‌ آماده می‌شویم برای بازی هفته آینده که بازی سختی خواهد بود و انشالله دست پر از زمین خارج شویم.

او در مورد صحنه مشکوک به پنالتی در دقایق آخر اظهار داشت: ما نمی‌توانیم نظر کارشناسی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی بدهیم و امیدوارم داوران اشتباه نکرده باشند. آقای صفایی و همکارانشان در نیمه دوم یک مقدار قضاوتشان تغییر کرد اما در مجموع قضاوتشان روی نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

سرمربی ذوب آهن راجع به وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: باشگاه در حال تلاش است که قرارداد بازیکنان را تمدید کند، باتوجه به بازی‌های خوب امسالمان بازیکنان ما خواهان زیادی دارند و با مبالغ سنگین این کار را انجام می‌دهند. نمی‌دانم چرا این‌قدر تبعیض است و بودجه‌ها این‌قدر متفاوت است. برخی تیم‌ها برای یک بازیکن داخلی خودمان 20 میلیارد هزینه می‌کنند و برای ما که بودجه محدود داریم کار سخت است. اما باشگاه خیلی تلاش می‌کند بچه‌ها را حفظ کند.

مهدی تارتار در مورد وضعیت هافبک ذوب آهن توضیح داد: خدابنده‌لو باتوجه به سن و سالش پیشنهادات زیادی دارد و نیم فصل هم قصد رفتن داشت. اما ما از او خواستیم و او هم ماند و بازی‌های زیادی انجام داد. اگر دلش با ما باشد خواهد ماند و اگر نباشد هم نمی‌توان کاری کرد چون بازیکن آزاد است و پیشنهاد وسوسه انگیز زیادی به او رسیده است. امیدواریم 70-80 درصد تیم را حفظ کنیم و تقویت شویم تا فصل آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

تارتار درباره قرارداد کوتاه‌مدت بازیکنان گفت: باشگاه ما اول فصل به دنبال این بود که بازیکنان جوان را سه ساله یا بیشتر ببندد اما وقتی بازیکن و مدیربرنامه‌اش قبول نمی‌کند، نمی‌توان کاری کرد. مدیربرنامه‌ها با بازیکنان هماهنگ هستند و یک تعدادی از آنها باهوش عمل می‌کنند و چون می‌دانند بازیکن پیشنهاد خواهد گرفت، قرارداد طولانی‌مدت را قبول نمی‌کند. باتوجه به نیاز باشگاه ما قبول می‌کنیم اما باشگاه در نظر دارد قرارداد بلندمدت ببندد ولی طرف دیگر بازیکن است که باید قبول کند.

وی با اشاره به شرایط حدادی‌فر و سرنوشت او عنوان کرد: قاسم حدادی‌فر را همیشه گفتم عزیز باشگاه است و درِ باشگاه همیشه روی او باز است و بعد از مسابقات باید نشستی داشته باشیم تا بهترین تصمیم را داشته باشیم.

او در پایان گفت: از هواداران برای حمایتشان متشکرم و ای‌کاش با گرفتن سه امتیاز آنها را خوشحال کنیم. همچنین از خبرنگاران اصفهانی بابت حمایت آنها از ذوب آهن در طول فصل متشکرم.

نظر شما