شناسهٔ خبر: 54232151 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

محسن گروسی در گفت‌وگو با خبر ورزشی:

استقلال همه رکوردها را زیر رو کرد/ تیم فرهاد واقعاً تشنه برد است

پیشکسوت استقلال گفت: این استقلال با این شکل بازی و این نتایج و رکوردهایی که به دست آورده آمار لیگ ایران را زیر و رو کرده است.

صاحب‌خبر -

محسن گروسی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی قاطع این تیم مقابل نماینده رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال را چطور دیدید؟

یکی از زیباترین بازی‌های این فصل بود. به ویژه در نیمه دوم.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

استقلال در نیمه اول باز هم مثل همیشه فضا را به تیم مقابل داد تا خودش را نشان بدهد. استقلال معمولا شرایطی را در نیمه اول فراهم می‌کند که حریف بیاید و برنامه‌هایش را پیاده کند. اما در نیمه دوم می‌رود و روی نقاطی که از حریف پیدا کرده ضربه اش را میزند. مجیدی باز هم نشان داد که تا چه اندازه تیم مقابلش را می‌شناسد.

فوتبال استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم یک فوتبال زیبا، روان، شاداب و قابل تحسین! واقعا باید از واژه قابل تحسین برای فوتبالی که استقلال بازی می‌کند استفاده کرد. بازی با مس رفسنجان اصلاً بازی آسانی نبود. همه می‌دانستند یکی از سخت ترین بازی‌های استقلال در خانه رفسنجانی‌ها، همین بازی با مس است.

استقلال همه رکوردها را  زیر رو کرد/ تیم فرهاد واقعا تشنه برد است

نکته بارزی که در شیوه کار استقلال دیدید چه بود؟

اینکه انگیزه تیم استقلال اصلاً پایین نیامده است. این تیم سیری ناپذیر تشنه برد است. خیلی وقتها تیمی‌که زودتر قهرمان می‌شود در هفته‌های باقیمانده تا آخر فصل انگیزه زیادی ندارد اما استقلال با اینکه دو بازی قبل، متوجه شده بود قهرمان می‌شود ولی باز هم روبروی یکی از تیم‌های خوب این فصل با قدرت حاضر شد و یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت. البته در اواخر کمی‌عقب کشید که این به خاطر ۱۰ نفره شدنش بود اما به طور کلی در نیمه دوم بازی در اختیار استقلال بود.

حسین زاده را چطور دیدید؟ قبول دارید او تقریباً هم پست خود شماست؟

من آن جلو، هر جایی که می‌شد بازی می‌کردم. اما حسین زاده واقعاً نشان داد که یک جوان آینده دار برای استقلال است. خیلی راحت و روان کار می‌کند و امیدوارم سال‌ها در استقلال بدرخشد.

قبول دارید حسینی هم در چند صحنه ناجی تیمش شد؟

همانطور که گفتم استقلال نیمه اول فضا را برای تیم مقابل باز میگذارد. البته روی یک صحنه هم ابوالفضل جلالی اشتباه کرد ولی به طور کلی استقلال نشان داده در نیمه اول به ارزیابی حریفش می‌پردازد و در نیمه دوم با تعویض‌ها و یا جابجایی نفرات نتیجه مورد نظرش را می‌گیرد.

شکست ناپذیری استقلال را چطور تحلیل می‌کنید؟

این اصلا اتفاق ساده ای نیست. استقلال شکست نمی‌خورد و این حس و این باور به خوبی به بازیکنان استقلال منتقل شده است. قطعاً این باور از طرف کادر فنی استارت خورده و به خوبی به اعضای تیم منتقل شده. امیدوارم این نباختن در هفته آخر هم ادامه پیدا کند تا استقلال که این فصل همه رکوردها را شکسته است با نباختن در طول یک فصل همه رکوردها را کن فیکون کند.

نظر شما