شناسهٔ خبر: 54232075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام‌جمعه موقت تهران: مشکلات با الگوگیری از حماسه فتح خرمشهر حل‌شدنی است

یزد- ایرنا- امام‌جمعه موقت تهران گفت: مشکلات کشور با تکیه به ارزش‌های دینی و انقلابی و الگوگیری از حماسه بزرگ فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس در دوران دفاع مقدس حل‌شدنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد سه‌شنبه شب در همایش رزمندگان بسیجی مهریز یزد افزود: ترویج روحیه جهادی و انقلابی با عمل مخلصانه و مقاومت رمز عبور از مشکلات است.

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و در فتح خرمشهر با تکیه بر دین و روحیه ولایتمداری موانع را پشت سر گذاشته در ادامه راه با وحدت توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به آیات قرآن کریم به تفاوت مومنان و کفار اشاره کرد و گفت: رحیمیت حضرت حق هیچگاه نصیب کفار نمی‌شود و تمامی عزت‌ها و اقتدار در تکیه به دین است.

ابوترابی با بیان اینکه انسان مومن باید همواره عاقلانه و عالمانه زندگی کند بیان کرد: طبق صریح آیات قرآن لازمه ایمان به خدا مهاجرت به سوی خدا و همچنین جهاد در راه خدا با تمام توان است.

وی گفت: ملت بزرگ و با ایمان ایران اسلامی در این چند دهه توانسته است با ایمان و مجاهدت و تلاش کارهای بزرگی انجام دهد و یکی از این کارها فتح خرمشهر و پیروزی در دفاع مقدس بود.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز کشورهای لبنان، فلسطین و یمن با هجرت به سوی خدا و مجاهدت خار در چشم دشمنان اسلام شده‌اند.

ابوترابی گفت: مشکلات امروز کشور با اتکا به قدرت لایزال الهی و تلاش مجدانه مسئولان و با دعای شهدا و همراهی و ایمان آحاد جامعه قابل حل است و به حول و قوه الهی بر مشکلات پیروز می‌شویم.

مرکز شهرستان مهریز با ۲۰ هزار بسیجی در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما