شناسهٔ خبر: 54232023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راهبرد ایستادگی و مقاومت مهم‌ترین مولفه در تمدن‌سازی گام دوم انقلاب

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تنها نسخه شفابخش جامعه اسلامی را، راهبرد ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و گفت: تحقق جبهه مقاومت اسلامی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب بر همین راهبرد امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه گلزار مطهر شهدای دهدشت برگزار شد.

سردار مصطفی مثنوی در این مراسم اظهار کرد: ملت ما به واسطه راهبرد مقاومت و ایستادگی به موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف رسیدند.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علی‌رغم همه تنگنا‌ه‌ها و تحریم‌های زمان جنگ، این روحیه مقاومت و ایستادگی رزمندگان بود که در عملیا‌ت‌های غرورآفرین از جمله فتح‌المبین و طریق‌القدس به پیروزی رسیدیم.

وی تصریح کرد: امروزه خیلی از جنگ‌های نیابتی و نقش‌آفرینی بچه‌های حزب‌الله متصل به راهبرد ایستادگی و مقاومت است.

مثنوی صف‌آرایی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی را یادآور شد و گفت: چیزی که مردم را مقابل این هجمه‌ها ثابت نگه داشته، راهبرد ایستادگی و مقاومت است.

وی تنها نسخه شفابخش جامعه اسلامی را، راهبرد ایستادگی و مقاومت عنوان و بیان کرد: تحقق جبهه مقاومت اسلامی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب بر همین راهبرد امکان پذیر است.

انتهای پیام/82016

نظر شما