شناسهٔ خبر: 54231992 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مجیدی در اعتراض به داوری به نشست خبری نیامد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در اعتراض به تصمیمات داور در دیدار مقابل مس رفسنجان به نشست خبری نیامد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از رفسنجان، فرهاد مجیدی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حضور پیدا نکرد.

محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای به تیم فوتبال استقلال بجای فرهاد مجیدی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بعد از حرکت زیبای باشگاه آلومینیوم و پیام تبریک باشگاه سپاهان امروز تیم مس هم رفتار شایسته‌ای از خود نشان داد که این موضوعات ثابت می‌کند که احترام همچنان در این فوتبال برقرار است و تیم‌های با احترام و شعور بالا پیش می‌روند. برخلاف برخی از هوچی‌گری‌ها، دیدیم که هیچ بحثی نیست و این موضوع قابل تقدیر است.

مدیر رسانه‌ای به تیم فوتبال استقلال، گفت: فرهاد مجیدی و دستیاران وی حاضر به حضور در کنفرانس نشدند چون آنها اعتقاد دارند یکی از سیاه‌ترین روزهای داوری فوتبال ایران را تجربه کردیم. پنالتی دقیقه 54 برای استقلال گرفته نشد و سوت‌ها به ضرر استقلال بود. این دلیل نمی‌شود که چون برنده شده‌ایم چشم‌مان را روی اشتباهات داوری ببندیم.

وی افزود: این روند در طول فصل بازهم برای ما اتفاق افتاده بود، اما چون صدای‌مان مانند دوستان بلند نبود کار به اینجا رسیده است. اگر آن پنالتی در دقیقه 54 گرفته می‌شد شاید شرایط بازی فرق می‌کرد. نمی‌شود که چون ما در هر بازی برنده هستیم درمورد داوری صحبت نکنیم. کادر فنی استقلال به این موضوع اعتراض شدید داشت و به همین دلیل در نشست بخبری حضور پیدا نکرد.

انتهای پیام/

نظر شما