شناسهٔ خبر: 54230850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امروز؛

پوستر جشنواره فیلم کوتاه «تسنیم» و طرح «سپیدار» رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کوتاه«تسنیم» و طرح «سپیدار» امروز (سه شنبه ٣ خرداد) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد رعیت» امروز «سه شنبه ٣ خرداد» در مراسم رونمایی از این پوستر گفت: جشنواره فیلم کوتاه تسنیم از سوی موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی الوند گلستان در جهت ترویج موضوعات مختلف فرهنگ قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بین نوجوانان و جوانان با زبان هنر دین برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این جشنواره در  بخش های فیلم کوتاه با مضامین قرآن و عترت، نماهنگ با مضامین قرآن و عترت و مستند زندگی در روستا برگزار می شود.

 

وی، کسب حلال(کم فروشی)، نماز، حقوق والدین، حقوق همسایه، حق الناس، ازدواج آسان، عفاف و حجاب، تهمت، دروغ، غیبت، خانواده خوشبخت، مسجد طراز اسلامی، کار و تلاش، اقتصاد مقاومتی، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان، وحدت اسلامی، جهاد، قناعت و ساده زیستی، استفاده از علوم روز جهت تبیین اعتقادات دینی، مدافعان سلامت، صرفه جویی، دعا و نیایش، ظهور امام زمان (عج)، مهدویت، علم و دین را از موضوعات این جشنواره برشمرد.

 

رعیت اظهارداشت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا (20 تیر) به دو شکل حضوری (دفتر انجمن سینمای جوان گلستان) و غیرحضوری از طریق فضای مجازی به شماره  09919739755ارسال کنند.

 

وی گفت: به نفرات اول تا سوم هر بخش هدایایی تقدیم خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به طرح «سپیدار»، گفت: این طرح یک برنامه شناختی با نشاط سازی زندگی سالمندی در شهرستان گرگان است که در قالب برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب های اجتماعی دوران سالمندی با رویکرد توانمندسازی شناختی و تمرکز بر مدیریت استرس و اضطراب به همراه تور گرگان گردی چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته برگزار می شود.

وی افزود: این طرح از امروز (سه شنبه ٣ خرداد) آغاز و تا (٣ مرداد) ادامه دارد و اختتامیه طرح نیز در روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار خواهد شد.

 

رعیت گفت: علاقمندان برای شرکت و ثبت نام در این طرح می توانند به دفاتر صندوق بازنشستگی کارکنان خدمات کشوری و لشکری و کارگری در استان گلستان مراجعه کنند.

 

 

پایان پیام/83

نظر شما