شناسهٔ خبر: 54230481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نظر نخست‌وزیر انگلیس درباره هم‌گروهی با ایران و آمریکا در جام‌جهانی

در دیدار بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس و شیخ‌تمیم بن‌حمد آل‌ثانی امیر قطر درباره جام‌جهانی ۲۰۲۲ که در کشور قطر برگزار خواهد شد هم حرف‌هایی رد و بدل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس روز سه‌شنبه ملاقاتی با شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی امیر قطر در لندن داشت و طرفین درباره جام‌جهانی ۲۰۲۲ هم به گفت‌وگو پرداختند.

چند ماه دیگر انگلیس در گروه B جام‌جهانی که در کشور قطر برگزار خواهد شد باید به مصاف آمریکا، ایران و یکی از تیم‌های اوکراین، اسکاتلند یا ولز برود. جانسون در واکنش به صحبت امیر قطر که انگلیس را تیمی «جوان و قوی» توصیف کرد، ضمن تأیید این گفته گروه B را برای سه‌شیر «سخت» دانست. شیخ‌تمیم هم گفت که البته گروه بسیار جالبی خواهد بود.

امیر قطر از بوریس جانسون دعوت کرده تا با حضور در کشورش مسابقات جام‌جهانی که اولین دوره مسابقات در کشوری از منطقه خاورمیانه است را از نزدیک تماشا کند.

مسابقات جام‌جهانی از ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان ۱۴۰۱) با برگزاری دیدار افتتاحیه که یک پای آن قطر میزبان خواهد بود آغاز می‌شود و مرحله گروهی ۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۱ آذر ۱۴۰۱) به پایان می‌رسد. مرحله یک‌هشتم نهایی از ۳ تا ۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۲ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۱) برگزار می‌شود. دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی هم در روزهای ۹ و ۱۰ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۸ و ۱۹ آذر ۱۴۰۱) برگزار خواهند شد. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی در روزهای ۱۳ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۲ آذر ۱۴۰۱) و ۱۴ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۳ آذر ۱۴۰۱) برگزار می‌شوند. دیدار رده‌بندی روز ۱۷ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۶ آذر ۱۴۰۱) و تاریخ دیدار فینال که در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۷ آذر ۱۴۰۱) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

صدور رای پرونده عزیزی‌خادم تا قبل از مجمع فدراسیون

چرا ملی‌پوش پرسپولیسی تمدید نمی‌کند؟

ترکیب استقلال مقابل مس اعلام شد

نظر شما