شناسهٔ خبر: 54220899 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تداوم غبارآلودگی هوا تا روز جمعه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: هوای نقاط مختلف این استان تا روز جمعه غبارآلود است و در ساعات بعدازظهر غلظت غبار کاهش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

 محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده ابری، همراه با وزش باد شدید و کاهش غلظت غبار پیش بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: از بعداز ظهر جمعه و شنبه احتمال بارش پراکنده به ویژه در شمال استان پیش بینی می‌شود که البته بارش‌ها قابل ملاحظه نیست.

باقری شکیب ادامه داد: از نظر تغییرات دمایی از امروز بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد از گرمای هوا کاسته می‌شود و تا پایان هفته تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت.

باقری شکیب گفت: فامنین با ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب هفت و ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت آینده بین هشت و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما