شناسهٔ خبر: 54215173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمایه‌گذار هتل پنج ستاره نمین از مشاوران حرفه‌ای در طراحی و اجرای پروژه استفاده کند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: پروژه گردشگری باید شاخصه‌ای داشته باشد که گردشگر را از مبدا جذب کند و به همین منظور لازم است سرمایه‌گذار این هتل پنج ستاره از مشاوران حرفه‌ای در طراحی و اجرای پروژه استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نادر فلاحی روز سه‌شنبه در نشستی با فرماندار نمین اظهار کرد: امسال در ادامه توسعه گردشگری شهرستان نمین مقدمات مجوز ایجاد و موافقت اصولی هتل پنج ستاره در منطقه نمونه گردشگری فندقلو صادر شد.

وی با بیان اینکه هدف از احداث هتل پنج ستاره در منطقه نمونه گردشگری فندقلو ایجاد قطب‌های متعدد گردشگری در استان است، بر لزوم طراحی ویژه این هتل تاکید کرد و افزود: پروژه گردشگری باید شاخصه‌ای داشته باشد که گردشگر را از مبداء جذب کند و به همین منظور لازم است سرمایه‌گذار این هتل پنج ستاره از مشاوران حرفه‌ای در طراحی و اجرای پروژه استفاده کند.

نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و گیلان قرار دارد، منطقه فندقلو در ۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان نمین از توابع استان اردبیل ۱۶ هزار هکتار مساحت دارد که چهار هزار هکتار آن جنگل و رویشگاه طبیعی است و در آن میوه‌هایی مانند فندق ، سیب وحشی و گونه‌های علوفه‌ای و درختی می‌روید.

این منطقه جنگلی بخشی از جنگل‌های شرق استان اردبیل بشمار می‌رود که دنباله جنگل‌های نیمه‌گرمسیری استان گیلان است.

آب و هوای مطبوع ، پرندگان و گونه‌های مختلف جانوری ، وجود آلاچیق و استراحتگاه‌های شبانه‌روزی ، برقراری ارتباط بین این منطقه ویژه گردشگری و چشم‌انداز زیبای گردنه دل‌انگیز حیران از طریق تله‌کابین از جمله ویژگی‌هایی است که در کنار جاذبه‌های منحصر بفرد طبیعی و جنگلی این منطقه را به تفرجگاهی بسیار دلپذیر برای مسافران ، میهمانان و علاقه‌مندان به طبیعت تبدیل کرده است. 

برچسب‌ها:

نظر شما