شناسهٔ خبر: 54188578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

همسایگی آذربایجان غربی با چندین کشور قابلیت تبدیل شدن به شاهراه تبادل انرژی را دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: برنامه مدون و ارسالی از سوی شرکت توانیر باید با جدیت و سرعت در سطح استان اجرایی شود.

صاحب‌خبر -

طاهر کیامهر، امروز اول خرداد در آیین معارفه مدیرعامل شرکت برق استان  ضمن تشکر از زحمات نجات اله علی‌نژاد سرپرست شرکت، برخی از چالش‌های پیش روی شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: برنامه مدون و ارسالی از سوی شرکت توانیر باید با جدیت و سرعت در سطح استان اجرایی شود.  

کیامهر همچنین می گوید: هوشمند سازی فعالیت‌ها، جذب حداکثری اعتبارات و بودجه، تعامل با مجموعه مدیریتی استان و استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و مدیریت جهادی فرصت‌هایی است که باید از آن‌ها برای تحقق ماموریت شرکت استفاده شود.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بخش‌هایی نظیرتاب آوری، هوشمند سازی پایش اطلاعات و داده‌ها، اصلاح تعرفه‌ها، اقتصاد صنعت برق و امنیت شبکه و نیز بحث‌هایی نظیر قرائت مکانیزه، انرژی‌های نو و تجدیدپذیرو بسیاری دیگر از این موارد را نمی‌توان در ساختارسنتی و فعلی توزیع پیگیری کرد و نیاز به ساختار و برنامه ویژه دارند.  

کیامهر در سخنان خود از هم مرزی آذربایجان غربی با چندین کشور و شاهراه تجاری با اروپا و چندین کشور دیگر را از مزیت‌های مغفول استان در صنعت برق بر شمرد و گفت: همسایگی آذربایجان غربی با چندین کشور قابلیت تبدیل شدن به شاهراه تبادل انرژی را دارد که این امر مسئولیت مدیران صنعت برق استان را سنگین‌تر می‌کند.  

کیامهر درپایان سخنان خود گفت: رسالت اصلی ما تامین امنیت معیشت مردم در حوزه برق است و ضروری است با همدلی و همراهی هم، برای اعتلای صنعت برق بکوشیم.

نجات‌اله علی‌نژاد، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: آذربایجان غربی یکی از سخت‌ترین استان‌های کشور هم به لحاظ شرایط جوی و هم به لحاظ موقعیت جغرافیایی است.  

علی نژاد عشق و علاقه به خدمت‌رسانی مطلوب و برق‌رسانی پایدار به مردم را از مولفه‌های اصلی کارکنان صنعت برق استان بر شمرد و گفت: علی‌رغم شرایط سخت حاکم در استان، همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان با جان و دل به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا هیچ خللی در برق‌رسانی پایدار به مردم ایجاد نشود.  

نظر شما