شناسهٔ خبر: 54186621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نقش‌آفرینی 44 گروه جهادی اصناف سمنان در مبارزه با اخلالگران اقتصادی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از نقش‌آفرینی 44 گروه جهادی بسیج اصناف استان سمنان در مبارزه با اخلالگران اقتصادی بازار خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به فعالیت 44 گروه جهادی بسیج اصناف و انجام بازرسی از واحدهای صنفی در جهت کنترل بازار در این استان اظهار کرد: نظارت و کنترل بیشتر در بازار، تثبیت قیمت‌ها را در پی خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد ثبات اقتصادی و کم کردن بی‌ثباتی در بازار خواند و اظهار کرد: آموزش‌های لازم در شهرستان‌ها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط به گروه‌های جهادی بسیج اصناف داده شده و بعد از آموزش، به‌کارگیری آنها در سطح بازار صورت گرفته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه این گروه‌های جهادی شامل 130 نفر از جهادگران آموزش‌دیده هستند، تصریح کرد: هدف از این طرح، برخورد با بازاریان نیست؛ بلکه کمک به بازاریانی است که صادقانه فعالیت می‌کنند و دنبال کسب روزی حلال هستند.

دامغانی بیان کرد: با کسانی که با اقداماتی همچون گران‌فروشی و احتکار کالا به دنبال ایجاد اخلال در امرار معاش مردم هستند، قطعاً برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: امروز در میدان مبارزه یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار با دشمنان این انقلاب قرار داریم و رسانه‌های معاند و برخی از عوامل داخلی دشمن در تلاش هستند تا با مسموم‌سازی فضای روانی جامعه، القای یأس و ناامیدی بین مردم را پیش ببرند.

دامغانی تصریح کرد: با تکیه بر عناصری همچون جهاد تبیین و بصیرت انقلابی مردم، بدخواهان نظام اسلامی همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

وی گفت: هم‌زمان با اجرای طرح اصلاح نظام اقتصادی و مردمی‌سازی یارانه‌ها در کشور، گروه‌های جهادی بسیج اصناف استان سمنان در عرصه مبارزه با اخلالگران اقتصادی و ایجاد ثبات در بازار وارد میدان شده و در سراسر استان سمنان با سازماندهی 44 گروه جهادی نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/2249/م/ی

نظر شما