شناسهٔ خبر: 54186507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار گناوه:

راه شهدا و امام راحل با تبعیت پذیری از ولایت فقیه تداوم می‌یابد

گناوه- فرماندار گناوه با تاکید بر تداوم راه شهیدان با آگاهی و بصیرت گفت: راه و آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه تداوم می یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری بعدازظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی مناسبت‌های خرداد در دفتر امام جمعه گناوه با گرامیداشت این ایام و مناسبت‌ها اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر یادآور عظمت، قدرت، صلابت و بصیرت و آگاهی، ایثار، شجاعت و اتحاد و وحدت ملت ایران اسلامی به فرماندهی امام راحل (ره) در برابر دشمنان بود.

فرماندار گناوه افزود: در این عملیات راهبردی در حالی که دشمن بهترین و بیشترین استحکامات و تجهیزات خود را بیش از ۱۹ ماه در خرمشهر استقرار داده بود بود توسط رزمندگان اسلام باز پس گرفته شد.

وی گفت: عملیات فتح خرمشهر کلید فتح پیروزی‌های دوران دفاع مقدس و نماد قدرت، صلابت، شکوه و توانمندی رزمندگان اسلام بود و هیمنه قدرت دشمن در این عملیات افتخارآفرین شکسته شد.

وی ادامه داد: در عملیات بزرگ فتح خرمشهر عمده فرماندهان اصلی و طراحان جنگ دشمن توسط رزمندگان اسلام کشته یا اسیر شدند که چنین عملیاتی در تاریخ دنیا بی سابقه و مایه افتخار برای کشور ما است.

صفری یادآور شد: عملیات آزاد سازی سازی خرمشهر به دست رزمندگان غیور اسلام در سایه الطاف الهی، با قدرت، هیمنه، بصیرت، مدیریت و برنامه ریزی نظام مقدس اسلامی با محوریت امام راحل (ره) و پرچم داری جوانان شجاعی که در دامان ملت غیور ایران تربیت یافته بودند ممکن شد.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه باید راه شهیدان را با آگاهی و بصیرت ادامه دهیم گفت: ادامه راه و آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری ولایت فقیه تداوم می‌یابد و باید در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی با قدرت نظام اسلامی، به قدرت اسلام را پی برده است گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی و بزرگی به همراه داشته است که این دستاوردها باید بازگو و تبیین شود

فرماندار گناوه تصریح کرد: امروز رهاورد انقلاب اسلامی حاکمیت مستضعفین در کشور است که باید از این نعمت استفاده کرد و برای تلاش و برای خدمت بی منت و بی ادعا و جهادی برای مردم تلاش کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای مناسبت‌های خرداد ماه شهرستان تاکید کرد: همه ادارات و دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان وظیفه دارند در برنامه‌های که به مناسبت‌های خرداد در شهرستان برگزار می‌شود به نحو شایسته همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی گفت: هر اداره‌ای بر حسب شرح وظایف خود برای بزرگداشت ایام خرداد همکاری کند و دستاوردهای نظام، تفکرات و عملکرد امام (ره) بیان شود.

نظر شما