شناسهٔ خبر: 54186255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون هماهنگی توزیع توانیر:

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت صنعت برق کشور قرار دارد

المیرا عسگری زاده

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اولویت صنعت برق کشور قرار دارد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا، پیرپیران امروز اول خرداد در آئین معارفه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی و بهره‌گیری از پتانسیل شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از این شرکت‌ها باید در اولویت کاری شرکت‌های توزیع نیروی برق قرار گیرد. 

وی افزود: آذربایجان غربی یکی از استان‌هایی است که همکاران صنعت برق با وجود شرایط سخت جوی تمام تلاش خود را در خدمت‌رسانی و برق‌رسانی مطلوب به مردم به کار می‌گیرند که این روحیه کارکنان مجموعه صنعت برق آذربایجان غربی ستودنی و قابل تقدیر است. 

معاون هماهنگی توزیع توانیر ادامه داد: پرسنل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی همواره جزو همکاران پیشتاز در خدمت‌رسانی به مردم بوده‌اند. 

وی اظهار کرد: سنگر حساس خدمت رسانی امانتی است و آنچه به یادگار می‌ماند خدمات شایسته و ماندگار است. 

معاون هماهنگی توزیع توانیر بیان کرد: نباید فراموش کنیم که خدمت به مردم یک فرصت است و باید قدر این فرصت را که در اختیار داریم به خوبی بدانیم و به نحوی وظایف محوله خود را انجام دهیم که در میان مردم از مجموعه صنعت برق به نیکی یاد شود. 

وی همچنین تصریح کرد: رسالت سخت و خطیری بر عهده همکاران صنعت برق کشور می‌باشد چرا که در زندگی امروز حتی لحظه‌ای بی‌برقی برای مردم بسیار آسیب‌رسان خواهد بود. 

وی ادامه داد: شرایط ویژه ای در صنعت برق کشور داریم و باید با جدیت و همدلی در جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ بکوشیم. 

معاون هماهنگی توزیع توانیر در پایان از تمامی مسئولین و متولیان آذربایجان غربی جهت گذر موفق از پیک تابستان درخواست همراهی و همکاری کرد و گفت: از امروز وارد پیک تابستان ۱۴۰۱ شدیم و جهت گذر موفق از پیک بار تابستان امسال و برق‌رسانی مطلوب به مردم در شرایط پیک نیازمند همراهی و همدلی تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها هستیم.

در ادامه جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، یاسر رهبردین معاون، هماهنگی و امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان، تشریح کرد: در سال‌های گذشته با تلاش‌ها و زحمات تمامی کارکنان این شرکت اقدامات شایسته‌ای در سطح استان انجام شده است. 

وی در ادامه بیان کرد: برخورداری ۱۰۰ درصدی مشترکین شهری و ۹۹/۹۸ درصدی مشترکین روستایی از نعمت برق حاصل سال‌ها تلاش و زحمات مجموعه‌ای است که در هر شرایطی حتی با پای پیاده خدمت‌رسانی و برق‌رسانی پایدار به مردم را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.

رهبردین در پایان سخنان خود ضمن تبریک به مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در راستای توسعه استان و محرومیت‌زدایی گام‌های موثری از سوی این شرکت برداشته شود. 

به گزارش ایسنا، در پایان این آئین ضمن تکریم و تجلیل از زحمات نجات اله علی‌نژاد در دوران سرپرستی شرکت، حکم انتصاب طاهر کیامهر به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی اهدا شد.

انتهای پیام

نظر شما