شناسهٔ خبر: 54186204 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت «کوییکR» در بازار + جدول

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در اولین روز خرداد ماه 1401«کوییکR» سه میلیون تومان ارزان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها همانند ایران خودرویی ها در سه جهت رشد، افت و ثبات وارد بازار شدند و «کوییکR» در میان محصولات سایپا بیشترین افت قیمت را داشت. براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «شاهین» و «کوییک معمولی» در بازار بدون تغییر قیمت عرضه شدند و «کوییکR » ،«تیبا صندوقدار» و «تیبا2 معمولی» با افت قیمت وارد بازار شدند و «ساینا» نیز امروز رشد قیمت داشت.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز شاهین بدون تغییر در بازار 382 میلیون قیمت خورد و قیمت «ساینا» هم در در بازار با افزایش یک میلیونی221 میلیون تومان شد.

از سوی دیگر «کوییکR» هم در بازار افت 3 میلیونی قیمت در بازار داشت و 230میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 221 میلیونی باقی ماند.

از سوی دیگر «تیبا صندوقدار» با افت یک میلیونی 199 تومان در بازار دست به دست شد.  «تیبا 2 معمولی» هم با افت 2 میلیونی 206 میلیون تومان  شد.

سایپا 1

نظر شما