شناسهٔ خبر: 54186011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پخش تلویزیونی؛ بزرگترین دغدغه بوکس در ایران

مسئول اجرایی رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور پخش تلویزیونی را بزرگترین دغدغه این رشته عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید قبایی در حاشیه سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور در زاهدان اظهار داشت: چهارمین روز سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور با برگزاری مرحله نیمه‌نهایی در استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است. با مشخص شدن فینالیست‌ها، فردا 13 مسابقه فینال در 13 وزن برگزار خواهد شد.

وی با تمجید از شرایط فنی بوکسورهای شرکت کننده در مسابقات کشوری عنوان کرد: رقابت‌های کشوری از کیفیت بالایی برخوردار است، چون حکم انتخابی تیم ملی را دارد و همه ملی پوشان در آن با قدرت شرکت کرده‌اند.

مسئول اجرایی مسابقات بوکس قهرمانی کشور در خصوص برگزاری مسابقات نیمه نهایی در یک رینگ گفت: در مراحل مقدماتی مسابقات کشوری 28 داور در 2 رینگ به قضاوت پرداختند، اما از مرحله نیمه نهایی به بعد مسابقات در یک رینگ برگزار می‌شود تا داوران به نحو شایسته‌ای انتخاب شوند و می‌خواهیم، از همه این ظرفیت در یک رینگ استفاده کنیم.

قبایی‌زاده در خصوص برخی اعتراضات به نحوه داوری مسابقات کشوری افزود: اعتراض به داوری در همه رشته‌ها وجود دارد، اما مسابقات بوکس را پنج داور اطراف رینگ قضاوت می‌کنند، در حالی که مربیان تنها از یک زاویه می‌توانند، مسابقه را ببینند و به همین علت برخی اعتراضات وجود دارد که طبیعی است.

وی با اشاره به استقبال خوب بوکسورها در مسابقات کشوری افزود: تعداد شرکت کنندگان در مسابقات کشوری زیاد است و برخلاف رشته های دیگر در بوکس معمولا مسابقات در یک هفته برگزار می‌شود که شرایط را سخت می کند، با این حال مشکل خاصی نداریم، اما بزرگترین دغدغه ما پخش زنده تلویزیونی این مسابقات است که تاکنون موفق نشده‌ایم.

مدیر اجرایی فدراسیون بوکس در خصوص برنامه عمده این فدراسیون در آینده گفت: با برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور، کادر فنی تیم ملی نفرات منتخب را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند و به زودی اردوی تیم ملی برپا می‌شود. با وجود تعویق بازی‌های آسیایی، تیم ملی بوکس مسابقات بین‌المللی و پیکارهای جهانی را پیش رو دارد. ضمن آنکه مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان نیز اواخر تیر امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما