شناسهٔ خبر: 54185772 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پنجمین گردهمایی خیّرین آموزش عالی در شیراز برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز، از برگزاری پنجمین گردهمایی خیّرین آموزش عالی به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی مؤمن‌زاده گفت: گردهمایی خیّرین آموزش عالی هرساله از سوی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران باهمکاری یکی از بنیاد‌های دانشگاهی، دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود؛ پنجمین دوره از این گردهمایی، در روز‌های سوم تا پنجم خردادماه، از سوی بنیاد حامیان علم و فناوری ایران با همکاری دانشگاه شیراز، باحمایت یکی از خیّرین آموزش عالی در شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز همچنین در خصوص ضرورت برگزاری این گردهمایی گفت: باتوجه به سیاست‌های کلان بخش آموزش عالی در زمینه توسعه وقف علمی و نیاز‌های حوزه علم و فناوری به کمک‌های مردم، برگزاری گردهمایی خیّرین می‌تواند در شناساندن نیاز‌های دانشگاه‌ها و آشنایی بیشتر خیّرین و واقفین به اینحوزه مؤثر باشد.

به گفته مومن‌زاده، در پنجمین گردهمایی خیّرین آموزش عالی، علاوه بر معرفی نیاز‌های دانشگاه‌ها، محور اصلی این گردهمایی، بهسازی و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی و پویش حمایت از دانشجویان نیازمند خواهد بود.

او ضمن دعوت از خیّرین آموزش عالی برای حضور در این گردهمایی، گفت: این رویداد به صورت حضوری، با حضور مسئولان کشوری و استانی در هتل بزرگ شیراز برگزار می‌شود و در نشست‌های جداگانه‌ای به بررسی پیش‌نویس سند ملی وقف علم و فناوری و بررسی مشکلات و پیشنهادات خیّرین و دانشگاه‌ها پرداخته خواهد شد.

نظر شما