شناسهٔ خبر: 54185587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار سمنان: بر بازار اشراف اطلاعاتی و نظارتی داریم/‌ با محتکران به جد برخورد می‌شود‌

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به وجود اشراف اطلاعاتی و نظارت کامل بر بازار گفت: اجازه احتکار به سودجویان داده نمی‌شود و با محتکران به جد برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی عصر امروز در بیست و دومین جلسه کارگروه اقدام مشترک ذیل ستاد تنظیم بازار استان که در محل سالن جلسات کوثر استانداری برگزار شد با بیان اینکه همچنین با نظارت بر بازار از کم‌فروشی و گران‌فروشی نیز جلوگیری می‌شود اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم که محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار کنند.

وی همچنین با بیان اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به‌وفور در استان وجود دارد گفت: هیچ دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان نداریم.

استاندار سمنان بر لزوم برگزاری مستمر کارگروه اقدام مشترک ذیل ستاد تنظیم بازار استان گفت: از اداره کل تعزیرات حکومتی به خاطر برگزاری این کارگروه قدردانی کرد.

هاشمی با اشاره به نظارت بر بازار در حوزه‌های مختلف گفت: نظارت بر نانوایی‌ها نیز به‌صورت مستمر و جدی انجام می‌شود و در این زمینه نیز در صورت مشاهده تخلف برخورد جدی می‌شود.

استاندار سمنان بر لزوم ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در این استان تأکید کرد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ماه‌های ذی‌الحجه و محرم این مهم در دستور کار باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این ماه‌ها نیاز به کالاهای اساسی و برخی اقلام ویژه این ماه‌ها هست که باید این مهم مدیریت شده و در بازار اقلام در دسترس مردم باشد و هیچ‌گونه کمبودی نباشد.

انتهای پیام/363/ش

نظر شما