شناسهٔ خبر: 54185498 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

چهارمین مسابقه بزرگ نقاشی کودکانه «نه به دخانیات» برگزار می شود

مدیرعامل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در استان فارس گفت: چهارمین مسابقه بزرگ نقاشی کودکانه «نه به دخانیات» با همکاری این جمعیت و موسسه «ترنم زیبای محبت» در هفته ملی بدون دخانیات برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
«سعید اکبری» درگفتگو با خبرنگار برنا ازفارس اظهارداشت: چهارمین مسابقه بزرگ نقاشی کودکانه «نه به دخانیات» با همکاری جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران و موسسه «ترنم زیبای محبت» در هفته ملی بدون دخانیات برگزار می شود.
وی افزود: مسابقه بزرگ کودکانه «نه به دخانیات» از 1 تا 10 خرداد 1401 ویژه گروه سنی پنج تا هشت سال و 9 تا 15 سال برگزار می شود.
مدیرعامل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در استان فارس اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه بزرگ نقاشی که به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات برگزار می شود، می توانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس و عکس با کیفیت از نقاشی را به شماره ۰۹۱۹۰۰۶۹۳۳۷ در واتساپ به دبیرخانه برگزاری مسابقه ارسال کنند.
اکبری با بیان اینکه فروشگاه آنلاین «بوک کلاب شیراز» اسپانسر این مسابقه است، ابراز داشت:  بعد از بررسی آثار قرعه کشی انجام شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما