شناسهٔ خبر: 54185261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان:

عملیات آبرسانی به ۷۲ روستای محروم هرمزگان بزودی آغاز می‌شود

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: عملیات آبرسانی به ۷۲ روستای محروم و صعب العبور استان به نیت ۷۲تن از یاران امام حسین(ع) بزودی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ اصغر صادقی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به سالجاری به نام سال جهاد آبرسانی به مناطق محروم استان افزود: آبرسانی به روستاهای یادشده به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و با مشارکت خیران و همکاری آبفای استان تا پایان شهریورماه انجام می‌شود.
وی بیان داشت: با آبرسانی به این روستاها که با هزینه ۳۴ میلیارد ریال توسط گروه های جهادی هرمزگان انجام می شود، بیش از ۱۲ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.
سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای هرمزگان از منطقه هشتبندی میناب کلید می خورد، بیان داشت: در ۶ ماهه امسال ۱۵ روستای سیریک،۱۳ روستای حاجی آباد، ۱۲ روستای میناب، ۱۰ روستای پارسیان، ۱۰ روستای رودان، ۶ روستای بندرعباس و چهار روستای بستک از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می شوند.
مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پیش بینی کرد: در ۶ ماهه دوم امسال نیز آبرسانی به ۱۱۰ روستا با جمعیت ۲۰ هزار نفر به نام نامی حضرت علی (ع) در روستاهای محروم هرمزگان صورت می گیرد که در مجموع تاپایان امسال به ۱۸۲ روستا می رسد.
سرهنگ صادقی ابرازداشت: یک خیر تمام هزینه لوله های خط انتقال آب به روستاهای یادشده را متقبل شده و عملیات اجرای پروژه نیز با مشارکت آب و فاضلاب هرمزگان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) بزودی انجام خواهد شد.
وی یادآورشد: دژگان بندرلنگه، گافر و پارامون بشاگرد، درپهن میناب، سیاهوی بندرعباس، کوشا احمدی حاجی آباد و سورک جاسک از روستاهای هدف ما هستند اما محرومیت زدایی از دیگر روستاها نیز در دستورکار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان است.
مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: این قرارگاه در حوزه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی از جمله آبرسانی، راه سازی، ساخت خانه عالم، مسجد، مدرسه سازی و کارهای فرهنگی پیشگام بوده و با خدمات خود به مناطق محروم باعث شده تا مردم روستاها طعم مدیریت جهادی اوایل انقلاب را حس کنند.

نظر شما