شناسهٔ خبر: 54185138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عبداللهی:

۲۰۰ میلیارد ریال لوازم خانگی برای سیل زدگان جنوب فارس تامین شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال لوازم خانگی مورد نیاز برای افراد مشمول و سیل زدگان در شهرستان‌های جنوبی فارس شامل لارستان، مُهر و لامرد تامین شد.

صاحب‌خبر -

خلیل عبداللهی گفت: تامین این لوازم خانگی که با تلاش و پیگیری‌های دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و از سوی بنیاد علوی تامین شده قرار است که ظرف هفته جاری به افراد مشمول در مناطق سیل زده تحویل شود.

او گفت: کارشناسان بنیاد علوی با حضور در مناطق و شهر‌های سیل زده افراد مشمول دریافت لوازم خانگی که در اثر سیل دچار خسارت شده بودند را شناسایی و با انجام تفاهم نامه‌ای با استانداری فارس اقدام به تامین اعتبار مورد نیاز برای خرید بخشی از لوازم خانگی مورد نیاز سیل زدگان کرد.

 عبداللهی گفت: هم اینک نیز این لوازم خانگی بر اساس فهرست و اسامی افراد مشمول در شهرستان‌های سیل زده خریداری شده و ظرف هفته جاری به این مناطق ارسال خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: این لوزم خانگی شامل ۴۰۲ دستگاه یخچال، ۳۳۸ دستگاه بخاری، ۱۶۷ مورد لباس شویی، ۲۲۰ دستگاه تلویزیون، ۳۵ دستگاه آبگرم کن و ۱۲۸ مورد اجاق گاز و همچنین هزار ۷۸ تخته موکت فرش ۶ متری بوده که با هماهنگی بنیاد علوی خریداری و آماده ارسال به شهرستان‌های سیل زده است.

او گفت: این لوازم خانگی بر اساس لیست و تعداد افراد تعیین شده از سوی بنیاد علوی در سطح مناطق سیل زده و شهرستان‌های لارستان، لامرد و مُهر توزیع خواهد شد.

نظر شما